In primul rand, monteaza siguranta pe traseul farurilor, exact de unde pleci cu firul + de alimentare.
Este posibil sa fi facut un scurt circuit, si din cauza asta sa fi ars releul, sau poate s-a ars din cauza calitatii reduse. Monteaza un releu electronic de Dacia 1310, alea fac treaba buna, lucreaza foarte finut, si rezista.
Verifica si alternatorul, sa nu fie incins. E normal sa se incalzeasca, dar sa nu fie incins.
Releul e electronic ceva asemănător ca de dacie la 15 lei alternatorul nu sa încins dar releul da. Sa pun o siguranță și pe excitatia de duce în releu?
Probabil ai deja releu de care ziceam.
Nu am mai vazut siguranta pe excitatie; nu sunt electrician, dar cred ca releul tau a fost montat gresit, altfel nu se incalzea, si nu se ardea.
Cumpara alt releu, si verifica atent conexiunile, cu schema asta: https://imgur.com/a/41X9BWk
De curiozitate, bateria la tractoare este pe 12v sau 24v, ca habar nu am.
Si becurile originale de ce putere sunt, pentru ca este posibil sa fi depășit capacitatea releului si asta a cauzat arderea lui.
Bateria era aproape moarta a mai tinut doar o pornire cea care am pornit tractorul dupa am aprins imediat becurile am masurat sa vad cat incarca si era la 13.80 la mers normal si cam 14.20 la turatie dupa am asteptat cam 1 minut cu el pornit am masurat iar si am vazut ca baga 17 la turatie si sau ars si becurile am pus mana pe releu si era cald
La 17v e clar ca regulatorul nu isi face jobul.
În mod normal trebuie sa mentina tensiunea generată de alternator in interval si sa asigure curentul de încărcare al acumulatorului cat si cel al consumatorilor externi.
Nu stiu de ce tip constructiv este regulatorul tau asa ca as face presupuneri de ce a cedat.
Oricum, de verificat acumulatorul sa nu aiba elementi in scurt-circuit, puntea redresoare, alternatorul si de înlocuit releul.
Imi pare rau ca nu te pot ajuta cu mai mult.