Ai luat țeapa, ăla a dat kilometrajul inapoi, ca taxi nu are cum sa fie 295 de km, erau mai multi, ai cumparat o vechitură din 2011, citi bani ai dat pe ea?
Faptul ca a fost sau nu taxi, nu este un viciu.
Deci dpdv legal nu a gresit, daca nu ti-a adus la cunostinta acest lucru.
Dpdv tehnic, la aproape 300. 000km, masina aia inca poate fi de incredere. Depinde si de utilizare. Fumul (daca este negru), indica de obicei probleme minore, cum ar fi pierderile de presiune pe traseul de admisie. Poate fi si o problema de injectie, dar nici asta nu este grav.
La ulei, sa nu bagi originalul "Formula Ford", e o panarama ce iti infunda tot, inclusiv filtrul de pe conducta turbinei, apoi iti crapa turbinele pe rand. Mobil face uleiuri bune, cu aprobari pentru Ford.
Fa-i masinii o verificare la www.rarom.ro si vezi daca au fost dati inapoi kilometrii; daca au fost, contacteaza vanzatorul si cere-i ori sa vina cu banii si sa-si ia masina inapoi, ori sa iti dea o diferenta de bani. In caz contrar, il poti da in judecata pentru inselaciune. Mi se pare ca sunt legi atat de siguranta rutiera, cat si cele de inselaciune/frauda, in cazul tepelor la kilometraj. Samsarii evita astfel de probleme de obicei, pentru ca la cate masini invart ei intr-un an, li se infunda repede si pot ajunge chiar in puscarie.
Dacă crezi că pe străzile din România circulă masini cu 200k km ești naiv.
Părere despre o mașină care funcționează? Am o părere bună, cu cât mai puțin de cheltuit pe piese cu atât mai bine. Am trecut printr-o țeapă cu prima mea mașină și din 12 luni cât am avut-o, 6 luni a stat în service.
A doua mașină am luat-o mai atent și a mers perfect, am avut bani să o și modific( nu mai mergeau banii la service ci pe ce voiam eu).
Ce concluzie vreau eu să tragi e că cel mai important este să funcționeze și să nu te lase în drum, dacă mai ai una alta de schimbat gen niște anvelope sau o curea e super ok.
Nu e neaparat caz de panica daca a fost taxi, masina poate a fost mai bine ingrijita decat multe care fac 5k km pe an si care stau mai mult pe loc in parcare. Trebuie verificat totusi daca are sau nu kilometrajul dat inapoi.
P.S: Masina a fost adusa din strainatate sau a fost rulata doar pe Romania? Ca la un 300k rulaj pe Germania/Olanda/Belgia masina aia chiar ar fi un mic diamant dar la 300k rulaj pe Bucuresti in regim taximetrie e direct viitoare dauna la buzunare.
Masina e adusa de dincolo acum 7-8 ani, a fost folosita ca Taxi prin Cluj dar nu stiu pe ce perioada, proprietarul a zis ca a si stat masina pe loc ceva timp
Schimbai distributia, uleiul si filtrele. Si daca tot o duci la mecanic verifica directia.
Taximetristi au grija de masinile lor, mai bine decat de nevestele lor.
George12356456 întreabă: