| Eugeniusu a întrebat:

Am fost sa imi fac unghiul de fuga si geometria la roti, imi parea ca trage putin dreapta, si parca se auzea o bataie pe 80km/h. Dar nu m-au putut ajuta deoarece am o problema la roata dreapta din fata si ei nu se ocupa cu partea asta mecanica, m-au trimis la mecanic, dupa ma reprogrameaz la ei.
Problema este mai exact la capul ala de planetara, pare putin desprins si uzat. Iar pe langa ala mai este un metal care coboara spre roata, si ala pare uzat chiar acolo la incheietura, dar nu mai retin cum se numeste.
Cam cat m-ar costa piesele si manopera pentru toata problema si cat dureaza? Ma gandesc ca e nevoie de comanda pentru piese...
Am un Audi A6 din 2002.

3 răspunsuri:
| Krax256 a răspuns:

Piesa aia care coboara spre roata este bieleta de directie.
Cauta si tu pe net cat te costa cap planetara si bieleta in functie de modelul si motorizara masinii.

Răspuns utilizator avertizat
| Cristian0884df11 a răspuns:

Saluthappy Unghiul de fuga nu are cum sa fi fugit. In fapt el nu este reglabil la nici o masina de serie. El este unghiul ascutit dintre verticala si axa pivotului, masurat in plan longitudinal si privind vehiculul din lateral. Se mai numeste si unghi de inclinare longitudinala a pivotului.

La masina Unghiul de fuga nu are cum sa fi fugit. In fapt el nu este reglabil la nici o masina de serie. El este unghiul ascutit dintre verticala si axa pivotului, masurat in plan longitudinal si privind vehiculul din lateral. Se mai numeste si unghi de inclinare longitudinala a pivotului.
se poate regla doar paralelismul rotilor (convergenta). In cazul tau trebuie sa faci intai presiunea in roti, apoi se face un test de amortizoare (dar este posibil sa se observe uzura acestora si constatand daca prezinta scurgeri de ulei) si se inlocuiesc cele uzate, dar si alte piese ale articulatiei rotii daca prezinta uzura. Se verifica oricum strangerea bratelor, fixarea casetei de directie. Ulterior se face reglajul paralelismului rotilor. Exact asta trebuie sa faci.