| xRaffy a întrebat:

Am găsit o mașină ieftina care e sub prețul pieței cu 2000 euro. E vorba de un bmw 320d e92 2.0d și are o bătaie la motor. Cat de costisitor e având aceasta problema? Și dacă merita riscul! Mașina e în stare buna exterior și interior.

11 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

Sfat dezinteresat: orice problemă e rezonabilă dar cele cu "bătaie la motor" sunt de evitat

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Sigur nu merită riscul, ăla nu o vinde de bună, are defecte ascunse, sigur a folosit o pana a luat o dracu si o vinde ca reparatia il costă mult, cel mai bine nu te baga sa o cumperi ca tu nu o mai poti vinde si ajunge la rabla pe 500 lei.

| anonimg a răspuns:

Nu te sfatuiesc sa cumperi o astfel de masina. Piesele unui bmw sunt destul de scumpe.
Trebuie dat tot motorul jos si dezamsamblat. Nu oricine se baga la motoare de bmw.

| Frank51 a răspuns:

Reparația o să coste fix sau mai mult decât 2000 de euro, ca doar nu degeaba e asa ieftină. Ca și dezavantaje pierzi timp, bani, stres, și vei avea probleme pe viitor pentru ca o data schimbata o componentă vitala, mașina nu va mai fi la fel și nu va mai merge la fel de bine. Recomand mașina în stare perfecta cu acei 2000 euro în plus.

| xRaffy explică (pentru Frank51):

Oricum e risc mare. Am făcut niște calcule. Problema e ca nu poate fi adusa acasă pe roti ca e la distanta de 500 km aproape. Ma costa platforma. Alt motor, service manopera și înscrierea mașinii.
3500 euro costa mașina.

| OldSoul a răspuns:

Depinde despre ce bataie vorbim.
Termenul de bataie poate fi folosit pentru mai multe probleme diferite, de la unele mai putin costisitoare, care se rezolva cu cateva sute de euro, la unele din ce in ce mai costisitoare, care pot duce la mii de euro.

In cazul tau, trebuie sa tii cont de urmatoarele
1. Pretul unui motor.
2. Posibilitatea de a exista si alte probleme in afara de motorul propriuzis (De exemplu, posibilitatea de a fi si turbina dusa)
3. In cazul in care trebuie de schimbat piesele de mai sus, ce alteceva ar mai trebui schimbat (aici ma refer la garnituri, distributie, si asa mai departe)
4. Costul manoperei.

Cam trebuie sa faci aici un calcul si sa tragi linie.
De ieftina este ieftina, insa o masina cu un asemenea defect, de multe ori poate ascunde si alte probleme.
Poti sa bagi 2000e in motor, si cum dai o proba sa observi ca are batai la roti, probleme la cutie, sau filtru de particule infundat.

E un joc de noroc.

Eventual, daca chiar iti place masina, cauta una identica, avariata, sau cu volan pe dreapta dar motorul sa fie intact.
Vorba aia, daca e ceva stricat, macar ai de unde lua piesa.
Iar la sfarsit, piesele ramase le vinzi.

Dar desigur, trebui din nou sa iti faci ceva calcule, pentru ca nu se stie ce cumperi.

| siriusblack98 a răspuns:

Când o mașină e cu vreo câteva mii de euro mai ieftină decât în mod normal, ceva pute rău. Deci individul a apreciat defecțiunile pe care le are la 2k euro. Asta înseamnă că probabil e mai rău decât crezi. Pentru că niciodată nu le va aprecia la valoarea reală. Poate mașina a fost și daună totală iar atunci din opinia mea nu face nici două parale. Sfatul meu este să îți vezi de treabă. Ori dacă te încăpățânezi să o cumperi, te duci la reprezentanță și vezi ce are și ce nu are. Tot ei îți vor face și un preț pe reparații. Also, acolo îi poți ruga să verifice cu ajutorul seriei de șasiu care este numărul real de kilometrii (contra cost ofc). Aici nimeni nu îți poate spune ce probleme are numai din cauză că bate ceva la motor. Pot fi N motive.

| goguPatent a răspuns:

De unde sa stim noi?
O sa iti zica mecanicul dupa ce vede ce are. Probabil costa mult ca de aia o vinde sub pretul pietei

| Xmen22 a răspuns:

E clar că trebuie să ii pui alt motor.

| Savu4iosif a răspuns:

Fi prudent! Cheama mecanicul sa inspecteze masina si nu te risca poate fi o teapa!