Nu gasesti resapate Continental, ei fac doar cauciucuri noi.
Vibratia poate fi de la janta, dar cel mai probabil e de la o anvelopa.
Garantat, am patit la fel, foarte bune dar dot vechi, aveau uzura 20 % dupa prima iarna a iesit sarma din una si au plecat pe rand.
Nu merita second, mai ales sa dai bani multi.
Nu gasesti resapate Continental, ei fac doar cauciucuri noi.
Vibratia poate fi de la janta, dar cel mai probabil e de la o anvelopa.
Indiferent daca au stat in depozit sau nu, 11 ani inseamna exagerat de mult pentru niste anvelope... care in final sunt singurul tau punct de contact cu pamantul.
Nu te ingrijora pentru dot, nu e deloc important.
Daca ar fi resapate, ar polizat complet (inclusiv zona cu dot), pus un nou strat de cauciuc, si inscriptionat noul dot.
Poti circula linistit cu anvelope de 10-11 ani, nu crapa nimeni. Sarmele daca sunt proaste, ies si cand e cauciucul aproape nou.
DOT-ul "conteaza" numai la nivel de laborator, daca stai sa masori proprietatile fizice ale materialului de cauciuc. Dupa cativa ani, devine mai-altfel, probabil mai tare si cu fisuri microscopice. Dar lasand stiinta la o parte, e tot o anvelopa cu structura din sarma, cu profil de 10mm, prin care nu poate trece aerul.
Am pus niste anvelope Victoria de vreo 20 de ani, desi erau concepute pentru camere, le-am pus tubeless, si mergeam cu ele iarna fara nici o problema. Aveau aderenta buna, si nu a iesit nici o sarma, nu a batut nici unul.
Faza e ca astea și bat puțin, adică simt asa ca o vibrație mica în volan.
Jantele aveau și plumb mult pe ele dar l-au dat jos și pus ei puțin, acum nu știu dacă e de la cauciuc sau de la jante.
Cauciucurile sunt Continental ma gândesc ca ar trebui sa reziste chiar de ar fi resapate.
Ai pus macar niste caramizi sub masina celui care ti-a "imprumutat " cauciucurile sh?