Nu are relevanță ce ulei a fost inainte in mașină, el va fi golit complet si inlocuit.
Daca la filtre mie unul imi este greu sa fac o recenzie, la uleiul Liqui Moly pot sa iti spun ca este cel mai bun dintre cele testate de mine (in ordine aleatorie GM, Aral, Castrol, Mobil).
"uleiul Liqui Moly pot sa iti spun ca este cel mai bun dintre cele testate de mine"
poate ne spui pe scurt cum ai reușit să "testezi", pe ce criterii, rezultate măsurabile, studii în specialitate...
... sau mai bine spui "ăla imi place mie" și ințelegem, altfel, nu prea
"Testat de mine" nu inseamna studii de specialitate, ci constatari proprii. Am precizat si celelalte marci, pentru ca nu am testat decat un numar limitat de branduri pe un numar si mai limitat de mașini (numai pe masinile mele), iar rezultatele nu sunt neaparat masurabile, ci pur comparative.
Criteriile mele sunt simple si cunoscute oricarui amator: zgomotul motorului inainte si dupa schimbarea uleiului, cantitatea completata intre schimburi si verificarea vascozitatii la final, inainte de inlocuire.
Singurul criteriu cu adevărat masurabil este cantitatea completata intre schimburi, care in cazul meu a scazut de la 2l la cca jumatate de litru de cand am trecut pe liqui moly si probabil ar fi zero daca nu as avea mici pierderi pe care tot aman sa le rezolv.
De placut? DA, imi place. E verde fosforescent si e ambalat frumos, chiar daca numele e urat :p.
- am spus deja ca ala imi place, am si explicat de ce, vrei sa iti si desenez?
- evident ca e o parere ce-mi aparține. Doar mie. Cand expun parerile altora, obisnuiesc sa precizez ca nu imi aparțin. Dar cred ca am spus negru pe alb ca ma refer la MINE, la masinile MELE, la uleiurile pe care le-am incercat EU, la ce am evaluat EU, pe criteriile MELE, la constatarile MELE, la experientele MELE si la nimic altceva. Daca nu am fost clar, atunci mai zic o data: e parerea mea, proprie si personala. Sper ca nu e nevoie de un desen si pentru asta, pentru ca nu ma pricep. Deloc. Eu. Nimeni altcineva.
Pierzi vremea cu asta
El nici nu are masina daca zice sa pui in toate acelasi ulei
Daca ii arat uleiu de la sprinter spune ca e de la nasa
Multumesc de raspunsuri
Degeaba ti-as desena, ca probabil ai tine plansa invers.
De ce crezi ca ar trebui sa fii un institut de cercetari pentru a testa ceva?!? Nu astept un raspuns, era doar un test.
Cred ca am facut deja suficient spam la intrebarea asta, Ketamin si-a primit deja raspunsurile, iar tu ai primit deja prea multa atenție.
Pentru mine e subiect inchis.
Merg cu certificatul la piese și îmi dau ei ce cod trebuie
Asa știu
Nu scrie nici un cod - ia sintetic cum am spus
Ai mașină la fel?
Irelevant, toate motoarele au nevoie de ceva (același) bun
E cod special VW mi-a aratat mecanicul in program vezi si raspunsul de sub tine
Nu mai vorbi aiurea ca nu ai treaba la subiect
Toti au zis ca tdi astea au alt ulei special nu bagi ca in dacie ce prinzi
"Toti au zis ca tdi astea au alt ulei special " - pe scurt: frecții, ia ăla bani de pe tine cum vrea mușchiul lui. aia e!
Nu are nimic daca pui alt tip de ulei ca si asa pe ala vechi il dai jos, dar castolul e bun, noi din ala folosim.
La filtre e ok man.
Nu am folosit pana acum ulei Liqui, am folosit doar Castrol. Oricum are review-uri bune din ce am inteles. Foloseste ce iti recomanda mecanicul, el stie mai bine ce-i trebuie unui model anume de masina. In privinta filtrelor MANN, sunt foarte bune. Aceeasi marca de filtre folosesc si eu la recomandarea mecanicului. Astea si cu cele Bosch sunt cam la acelasi nivel de calitate. Si pretul este tot pe acolo.
Filtrele adevarate sunt Hengst, Knecht, Mahle, Purflux etc.
Sau originale.
Cumpara un filtru Mann si pune-l pe langa unul original si o sa-ti dai seama imediat ca ceva nu este ok.
Mai ales cel de motorina.
Unii pun filtru de combustibil de 18 lei si dupa aia plang ca le pica pompele si injectoarele.
Uleiul trebuie sa fie 5w30 compatibil vw 507.00
Multumesc am sa tin cont data viitoare
Acum am luat ce a zis mecanicul cu coduri VW mai multe pe el