1. Treapta 1 e doar pentru pornire de pe loc. In alte situatii la viteza redusa, folosesti treapta a 2-a. Altfel, rupi cutia de viteze. Deci ca sa opresti in cativa metri, franezi, apoi, dupa ce masina e oprita, ca sa pleci din nou, bagi in treapta 1 si pleci. Nu schimbi in treapta 1 ca sa incetinesti. Aia e frana de motor, iarna, prin oras, ca sa nu derapezi, dar e alta mancare de peste.
2. Descrie mai in amanunt zgomotul, e metalic sau... nu stiu, continuu, alternant... Succes.
Nu e metalic, se aseamna cu sunetul acela cand trece lama unei drujbe prin lemn, ca sa zic asa.Si da, e continuu dar numai la viteza mica se aude.
Mergi la un mecanic. Poate fi grav
E ceva normal sa nu intre in treapta I atat timp cat masina e in mers. asta e o chestie de baza care se invata la scoala de soferi
Stanmariusvasile întreabă: