Cum a zis si colegul, motorul 1.6 diesel de Golf 2/Transporter 2-3/Passat, merge pus pe Dacie. S-au facut cateva chiar si in uzina, deci omologate.
Se pot pune pe cutia Daciei, cu alta carcasa la ambreaj.
Dar nu-ti bate capul. Cu cateva sute de euro, cat te-ar costa schimbarea motorului la Dacie, cumperi un 'cazanel' diesel omologat, cu numere RO. Faci o procura de 50-100 de lei cu proprietarul, o radiaza fiscal, platesti asigurare, ITP si rovinieta, si te misti de colo-colo.
Exemple ar fi in primul rand Fordurile 1.6 si 1.8 diesel, din generatia '80-'90 (Orion, Escort, Scorpio, Sierra, Fiesta). In alea bagi si ulei de gatit, in loc de motorina, si tot merg. La consum stau foarte bine, am circulat multa vreme cu Orion 1.8D, si consuma 4.5-5% constant, tragea foarte ok pana la 100km/h.
Alta recomandare ar fi Opel Kadett D/E, motorizarea diesel, cam aceeasi poveste ca si la Ford.
Din banii dati pe alt motor si modificari fie iei benzina... sau o reglezi pe asta sa functioneze normal
Am facut o gramada de modificari am schimbat tot pompa de benzina bujii toata furtunele carburator nu stiu ce sa ii mai fac
Pai iti dai seama ca orice motor trebuie modificat. nici unu nu o sa se potriveasca fara modificari.
Deci unul care ti-e la indemana si care se incadreaza in bugetul tau.
Dar decat sa lucri mai bine iti cumperi un IMS si te tot duci pe dealuri ) Am cativa prieteni care se distreaza cu un IMS de numa' Bafta.
Exista. E un motor facut de VW, cel de 1.6 de pe golf 2, passat etc. Dar nu cred ca merita investitia deoarece folosesti masina doar pe drumuri neoficiale. E nevoie de modificari majore.
ClownFish întreabă: