Cheia spune ca imobilizatorul nu citeste cheia si consecinta este ca nu da drumu la injectie. posibil sa fie un contact imperfect in coloana de volan.
Semnul de la bujie. este si martot pentru stopul pe frana. mai exact pentru switch-ul de la pedala de frana.
ceva contacte imperfecte in coloana de volan sau in spatele ceasurilor. trebuiau sa apara la diagnoza.
A spus colegul tot ce era de spus.
Normal, cel care ti-a facut diagnoza, trebuia sa iti spuna de ce se aprinde becul cu cheia.
Daca ai alta cheie, foloseste-o pe aia, ca e posibil sa fie chipul deteriorat, din cheia ce o folosesti de obicei, mai ales daca a luat ceva trante, sau a ajuns apa in ea.
Sa dus cipu ala de la cheie, aia e tot.Nu e vorba de nici un contact rau, s-a dus cipu si aia e tot.Doara e fabia, la ce te astepti Deci trebuie schimbata cheia, sau unde se afla cipu ala.Se pare ca numa din astia priceputi sunt pe acolo.Dar si tu ce trebuie sa te duci la cineva sa iti spuna ce problema ai, cand mamsina tia aratat destul de clar? Ai vazut lumina aia ca s-a aprins, ia stai frate, intru pe google caut semnu ala vad ce seminifica, asa aflai de unu singur.Sau asteptati mura in gura sau probabil te astepti sa primesti un raspuns las ca se rezolva de la sine vorba romanului las ca merge si asa.
Nu mai merge s-a dus cipu la revedere, o sa ramai in drum.Du-te fa-ti alta cheie si ai rezolvat problema.Nui nevoie sa te duci cu masina,nici nu e nevoie de masina, te duci doara cu actele masinii si reprezentanta iti face alta cheie.
Nu mai cauta car fi ceva scurt sau alte povesti ce zic unia pe aici, te asigur ca e cipu dus de suflet.
NU te apuca sa desfaci volan si aibag ca dupa ala esti o sa ti se mai aprinda si alte lumini, mai exact o sa ti se aprinda lumina de airbag si tio mai face mencalu dupa, nu stiu cei ala mencal dar am zis si eu, ca am auzit la unia Asculta la mine ce zic ca stiu ce zic.Nu desfa nimic de la volan, mai ales mufa de la airbag, ca o sa iti faci de lucru singur.Schimba cheia si problema rezolvata.
Cheia are undeva in ea, depinde acu de masina, de anul masini etc, deci are un cip.Cipu asta nu are legatura cu telecomanda de la cheie, dar la multe masini, mai ales la astea noi se afla acolo prins in telecomanada de la cheie.Cipu asta vorbeste cu contactu, partea aia undne intra prima data cheia.Contactu ala are de fapt 3 parti, dar in mare are 2, partea ce comunica cu cipu, aia neagra unde bagi tu cheia si partea mecanica care si blocheaza volanu care este mai in interior.
Cipu vorbeste cu contactu, asta spune calculatorului masinii da asta e cheia si calculatoru lasa masina sa porneasca.Cand cipu se duce de suflet, probabil nu se duce asa brusc, cand comunica cand nu cu contactu, de aici si ce ti se intampla tie.Dar la un mom dat o sa moara de tot si o sa ramai cu masina in drum.Am patit asa la un audi a4. Daca scanezi masina cu un scaner din asta ieftin o sa iti dea coduri aiurea, de alimentare in general. Daca vrei sa stii exact trebuie sa mergi la un scaner sau tester cum ziceti voi romanii din ala suparatu de 5-10 mii de dolari, ala iti zice exact problema, dar odata ce tie iti apare in bord semnul ala, nici nu mai e nevoie de tester de nimic.Bafta