Da, când apeși ambreiajul rotile sunt decuplate de la motor, e că atunci când o scoți din viteză, e absolut normal sa plece de pe loc.
Că pleci cu spatele sau cu fata mereu ar trebui sa te înveți să apeși accelerația că o sa dai peste mașină care nu pleacă singure.
Sa nu mai ai probleme, ia o masina cu transmisie automata si nu mai ai treaba cu ambreaj, cu spatele cu fata
Sunt masini la care atunci cand dai drumul la ambreaj, nu trebuie neaparat sa si accelerezi, dar in RO cred ca majoritatea is genul la care ar trebuie sa accelerezi.
Apesi si acceleratia, pentru ca masina intra in sarcina, motorul trebuie sa deplaseze greutatea masinii, iar daca nu accelerezi nu poate, motorul se poate opri pentru ca sarcina este mai mare decat puterea motorului la relanti, sau cand nu accelerezi.
Masina nu o ia la vale deloc sau poate sa o ia daca esti cumva pe o suprafata inclinata si tu te indrepti catre vale sa zic asa.
Banui ca tu simti asta cand masina deja ruleaza, atunci cand schimbi viteza, apesi ambreajul, timp in care motorul nu mai este cuplat de transmisie, iar masina se misca singura din inertia ei, atunci simti tu chestia asta.
Poti sa mai simti la fel cand scoti din viteza si nu pui frina, lasi masina sa ruleze singura fara motor.Este la fel.
Ce ai invatat tu la ascoala, a fost la timpul respectiv, sau valabil pentru masinile ce ai facut scoala cu ele.
Daca masina ta functioneaza f bine si fara sa accelerezi asa rapid dupa ce dai drumul la ambreaj, atunci faci dupa cum merge masina.
Scoala te invata mai multe, pentru ca nu stiu aia ce masina o sa folosesti tu, asa ca de nimeresti una la care de nu accelerezi moare motorul, trebuie sa stii ca trebuie sa accelerezi in timp ce dai drumul la ambreaj.
Cam despre asta este vorba.Eu am condus pe aici o masina asa standard a unui amic, si nu trebuia sa accelerez deloc dupa ce dadeam drumul la ambreaj, motorul nu murea deloc.
Banui cas facute cu un relatiu mai mare, nici nu am verificat sa vad, ori cine stie ce sisteme au.
Daca esti fata, cel mai la indemina este sa folosesti o masina cum am spus la inceput, cu transmisie automata, uiti de toate rahaturile astea viitorul asta e, transmisii automate, ori tarile mai sus ca RO masini genul asta folosesc mai mult.
Daca te uiti si in RO masinile mai de lux nu-s standard, adica nu au pedala de ambreaj, nici una, vin din fabrica cu transmisie automata, doar la comanda fac si standard, adica cu pedala de ambreaj.
Prin Europa nu-s prea raspindite ca is mai scumpe, de aia Europenii au rupt norii cred ca este continentu care poluiaza cel mai mult. Au bagat dupa 2000 numa masini pe motorina, au continuat sa mentina acele transmisii standard, tocmai sa fie masina mai ieftina, sa faca aia bani care le fabrica.
Dar de altfel tipa ca omu face foc si fumu nu stiu ce face dar ei niste mirlani, si acum fac masini diesel care is prapad doar pe baza ca e consumul mai mic, iese omu mai ieftin la combustibil, dar adevarul este ca fac ei bani, nu le pasa lor de om.
Dar motoarele diesel nu au nici un control la emisii prapad, locomotive cu carbuni.
Cam astea is cauzele pentru care europenii nu au schimbat nimic, ba in loc sa avanseze ei sau intors in trecut de la benzina initial, au trecut inapoi la motorina, doar pe baza cai mai ieftin.
Acu is strinsi cu usa de astia cu mediu si cauta rezolvari, vor sa sara direct de la motorina, la epoca de piatra cu Fred si Barney adica sa faca masini cu pedale vorba vine, electrice, ca vai poluarea e prea mare.
Dar pana acu nu era mare, au poluat la greu toti anii astia in care au trecut de la benzina la motorina, niste hahalere
Ai emigrat in tari straine dar limba nu o stii pierzi vremea tot pe TPU cu cele mai de rahat raspunsuri.
Nici sa scrii corect si sa vorbesti nu ai invatat.
Daca era ceva de capul tau te descurcai in ro nu mai emigrai sa dai lectii de rahat la altii.
Razi la boul la 3 cuvinte scrise, ai ceva probleme?
Pentru utilizatorul stamateionut29, care dupa ce s-a bagat ca musca in **** la ce eu am raspuns, ma si blocat, ca nu cumva sa ii spun cit de handicapat este.
Dar las aici oricum un raspuns, acesti indivizi, ar trebuie eliminati de peste tot, ei nu raspund celor care intreaba, ii doare de grija celor care dau raspunsuri.
Amice stamateionut 29, esti exact genul de roman clocit, cufurit, care nu este capabil sa dea un raspuns celui care intreaba, insa are timp si imaginatie sa raspunda celor care au dat raspuns intrebarii.
Esti jalnic, nu te vezi cit de idiot esti, deja esti profesor, atragi atentia altora, cas prostii, ca nu stiu a scrie si ce mai spui.
De ce nu raspunzi celui care a intrebat? In marea ta desteptaciune, lumineata tu omu care intreaba, lasa pe cei care raspund, cas prosti, ca nu scriu bine, asta nu este problema ta.
Sau ai probleme? Mai degraba eu cred ca ai probleme, tu esti cel care are probleme nu eu ca rad, rasul face bine la ten, face bine in general, dar prostia, asa cum este la tine nu face bine deloc
Cind vad handicapati ca tine, care se leaga de ce raspund altii, ba de ai fi fost pe linga mine, de nu-ti trageam o palma dupa git de dormeai o saptamana futuva in gura de handicapatii dreacu ce sunteti, niste idioti care nu sunteti capabili de absolut nimic, nu aveti alta treaba, decat sa va legati de ce scriu altii.
In RO ca idee ma descurcam f bine, pentru cultura ta generala.Maninci **** fara sa cunosti, cum am spus tipic romanesc, un cufurit se apuca sa judece el oamenii, pun pariu ca esti praf, sau ai fost si la ascoala, ai cam fost cam pe dinafara, asa cum is majoriatea pe acolo, aveti liceul dar, nu sunteti nici la nivel de gradinita, cam asta este nivelul tau si al astora genul tau.
Depinde de instructor.
Cand am facut eu scoala mi-a zis ca la mersul cu spatele nu se apasa acceleratia. Daca lovesti ceva nu faci daune mari.
Si motorul nu moare chiar daca este benzinara.
De obicei la diesel nu e nevoie sa apeși accelerația când pleci de pe loc pe când la benzină îți moare motorul dacă nu o apeși. Evident ca tu poți sa apeși și la diesel accelerația pentru o plecare mai bună.
Instructorul te pregateste, pentru obtinerea permisului de conducere.
La scoala de soferi, sau la examen normal, ca pleci doar din ambreaj, ca nu-ti pasa, de masina, dar daca e masina ta, doar nu ai sa lasi ca cateva tone, sa traga doar ambreaju, mai ajuti si cu oleaca de acceleratie. Daca sunteti la inceput sunt lucruri firesti, dar na, eu nu-mi bat joc de masina mea, apai am grija de ea.
Nu am sa las, 1, 5, 2, 0-2, 5 Tone sa plece doar din ambreaj