Daca accelerezi suficient de puternic, pana si o caprita de 50cc e in stare sa te dea jos, daca nu eliberezi ambreajul cu simt.
La o turatie mica, daca ai motor micut, o sa moara. O capra adevarata, de la 600cc in sus, s-ar putea sa te destabilizeze si la relanti la aceasta manevra stangace, suficient cat sa prinzi o izba.
Orice soc dauneaza, mai ales daca nu e pregatit (adica daca-l opresti ca blonda punandu-l in sarcina cand nu are cuplu suficient).
Pe motocicleta mi s-a parut foarte usor de lucrat cu ambreajul, fata de masina. Nu cred ca stiam sa plec calumea de pe loc cu o masina, cand am urcat prima data pe capra, si nu am gresit niciodata plecarea. Dupa mine nu cred ca exista stresul asta pe motor, sa nu lucrezi cum trebuie cu ambreajul. Doar cand ai motor cu cuplu imens, ai morcov in chur, ca daca bruschezi ambreajul poti pune "sherul" pe tine.
Daca in prealabil turezi motorul foarte tare, este posibil sa nu iti moara motorul, dar la fel de mare este posibilitatea sa iti fuga spatele...Ambreiajul la motociclete este exact ca la masina...
Moare motorul, nu stiu cum e la motociclete, dar la masini se duce repede ambreiajul pentru ca se freaca discurile.
David24876 întreabă:
led889 întreabă: