Ai 4 planetare.In mod normal trage fata.
Cand senzorii sesizeaza ca exista o diferenta de rotatie cupleaza haldexul si se invart si cele din spate.
Da, tote mașinile cu tracțiune integrala, la care pot trage toate rotiile, dar nu in același timp mereu au 4 planetare, e logic nu? Adica puterea trebuie sa fie distribuită pe toate cele 4 roti, așa recunoști o mașina cu tracțiune integrala, A8 vine din fabrica, standard cu Quattro, nu ai posibilitatea sa alegi doar tracțiune fata (Știi și tu ca Audi face doar masini cu tracțiune fata sau cu tracțiune integrala, fără tracțiune spate, cum e la BMW, Mercedes) Sistemelul de tracțiune de pe Audi-utile din anii aceia este foarte foarte bun, nu ai cum sa rămâi in zăpada/noroi cu el dacă nu e ceva extrem extrem, dacă ninge pe Bucuresti și 5 zile la rând fără sa dezapezeasca, un Audi Quattro iese cu ușurintă oriunde in oraș. Dar modelul, sincer, e cam vechi, arată învechit, mai bine strângi niște bani și cumperi modelul de A8 din 2006, face-lift-ul acela, e bestial
Salut, da.
Quattro-Tractiune integrala, de obicei trage 70% spatele, iar 30% fata. La A8 ai acel quattro pur sange, cu torsen(nu haldex ca la Volkswagen, sau Audi A3).
Ai Torsen generatie 4.
Trag 50-50 fata spate.
Cand senzorii detecteaza o diferenta de tractiune actioneaza sistemul EDL.
Acelasi sistem era botezat syncro la Volkswagen,
Pasan_Vasile_1971 întreabă: