Buna! Stiu ca e mai scump, dar cel mai bine e sa il duci la un server, sau sa faci aceasta operatiune sub supravegherea cuiva priceput, ex un mecanic de meserie, care sa nu te lase sa faci vreo prostie. Cunosc oameni care se credeau mecanici, au incercat aseamenea lucruri si tot la service a ajuns masina.Deci cel mai bine gaseste pe cineva care sa te ajute, sau du-o la service
EGR este pozitionat la admisie, este o supapapa care baga practic gazele de evacuare si ajuta la reglalrea amestecului in functie de cum calci acceleratia (se dedschide mai mult sau mai putin) oricum ca s-o gasesti, cauta o teava ce iese din evacuare si urca la admisie, 90% dintre masini supapa este ascunsa de admisie si pe sus nu se vede. Este singura solutie, sau sa consulti un mecanic bun. Referitor la filtrul epurator se schimba decat daca este cazul, de obicei nu il schimbi pe ala, il cureti. Nu cred ca ar fi cazul.