Buna gluma sa duci in 1. 9tdi de 101cp la 200, poate doar daca vrei sa il faci praf.
Cu o remapare poapre ajungi la un 130 si cam atat.
Schimbi motorul, transmisia si alte "anexe", cu unele de pe un Golf/Leon/Octavia 1.8T; nu stiu exact cati cp au alea, cel putin 150-180cp, dar cu o remapare ajungi la 200cp, si e motor rezistent. Plus ca fuge de te p si pe tine, fata de un diesel, care se trezeste ceva mai greu, si innegreste juma' de oras, cand dezvolta 200cp.
Se poate, dar nu merita.
Trebuie sa schimbi multe piese, axul cu came, injectoarele, turbina, cutia de viteze discul de ambreaj, ecu remapat, intercooler, iar mai apoi trebuie sa bagi ceva bani si in sistemul de franare ca la asemenea modificari nu poti ramane standard la acest sistem.
Per total trece de 1500€ lejer.
Plus ca nici motorul nu va mai avea aceeasi fiabilitate.
De ex eu m-am gandit la
Turbina
Intercooler
Traseu
Injectoare
Kit ambreaj sport
Evacuare
Discuri ventilate
Genți mai late
Un soft.
Si ce mai trebuie pe acolo.
Depinde de ce piese vrei sa pui, noi sau sh, si depinde cat de compatibile sunt.
Daca vrei sa-ti faci o idee de preturi (preturile astea sunt calculate in mare pentru modelul meu (un b5.5 131cp stock) daca vreau sa-l duc peste 250cp, dar poti sa-ti faci o idee):
O turbina undeva la 200€
Intercoler 150€
Traseu evacuare 200€
Injectoare 400€
Kit ambreaj + cutie viteze 400€
Discuri ventilate 200€
Jante mai late 200€
Remapare 100€.
Iar daca iei cele sh de la dezmembrari poti beneficia de o reducere suficient de consistenta, dar daca doresti piese noi intr-adevar trece lejer de 2300€.
Cauta pe internet sunt niste cutii speciala pentru motor nu stiu cum se cheamă dar eu la mașină aveam 184 si am ajuns la 230