Nu stiu la ce robinet te referi. Daca e vorba de un actuator pe vacuum, care dirijeaza clapetele de aer, nu e normal sa aiba apa pe la el. Probabil e spart radiatorul, sau vreun furtun.
Fa operatia ce am explicat-o in celalalt mesaj, altfel pierzi vremea doar. Odata ce ai namol pe instalatie, si scurgeri, n-ai cum sa fii sigur ca ai rezolvat, pana nu verifici toate componentele.
Pompa de apă merge OK? Ciudat este de unde a apărut acel „nămol" din instalație, care practic îți înfundă țevile...
Sincer, în locul tău, aș merge la un service specializat pe mașina ta, nu la oricare prăvălie cu firma „Service" la intrare...
Trebuie desfacut tot sistemul de racire (si incalzire a habitaclului), si curatat, cu jet de apa, nu cu aer.
Ce au facut aia din "service" nu e deloc profesionist, au mutat dopul in alta parte, folosind aer.
Trebuie demontat frumos tot (furtune, radiatoare, termostat, chiar si pompa de apa), si curatate cu furtunul de apa, afara, apoi dupa ce montezi la loc, pui un amestec de spalat instalatia (ori de la magazin, ori apa cu otet, sau otet concentrat), dupa care golesti instalatia, mai pui odata apa ca sa fii sigur ca s-a spalat otetul, si pui amestec antigel nou.
Cand montezi la loc instalatia si incepi spalarea cu otet sau altceva, trebuie sa mergi cu caldura pornita, cativa km, pana ajunge apa macar pe la 85 de grade, ca sa deschida termostatul, sa se spele tot. Nu trebuie sa pornesti ventilatia, e de ajuns s-o dai la maxim pe cald (rosu).
In afara de demontarea pompei de apa (etapa pe care o poti sari), poti face singur aceasta operatie, ca sa fii sigur ca s-a facut cum trebuie. Iti trebuie doar o trusa de chei completa, spatiu (ideal curte sau garaj mare/hala), timp, rabdare, si eventual accest la youtube ca sa inveti repede cum se desface bordul, pentru a ajunge la aeroterma, sa scoti radiatorul din ea (poti spala radiatoarele si furtunele in cada, daca n-ai unde in alta parte, spre disperarea sotiei/iubitei/mamei ).
Succes!
Astazi am golit instalatia si am bagat apa cu Calgon de masina de spalat, am lasat`o pornita pana a ajuns pe rosu, vre`o jum de ora...incepuse sa picure dedesubt in spatele motorului, m`am bagat sub masina si am obs ca pierde apa printr`o gaurica din robinetul de incalzire cu vacuum! sa fie doar robinetul ala problema?
Asta e robinetul! curge prin gaura marcata cu rosu! din capul lui pleaca un furtun subtire albastru pe vacuum care duce in dreapta motorului in zona releelor! sa fie defect robinetul? http://www.clubopel.com:8080/uploads/2015-03/100311_drep7k5ob.jpg
Nu stiu la ce robinet te referi. Daca e vorba de un actuator pe vacuum, care dirijeaza clapetele de aer, nu e normal sa aiba apa pe la el. Probabil e spart radiatorul, sau vreun furtun.
Fa operatia ce am explicat-o in celalalt mesaj, altfel pierzi vremea doar. Odata ce ai namol pe instalatie, si scurgeri, n-ai cum sa fii sigur ca ai rezolvat, pana nu verifici toate componentele.