Omul a cerut un top dintre masinile germane, ce sa fac, sa-l mint ca sunt vreun specialist? I-am spus strict ce experiente am avut eu cu masinile germane.
Majoritatea prietenilor m-au sfatuit sa-mi iau masini americane, pe principiul distantelor. Altfel stai intr-un RAM sau Escalade la doua zile de drum L.A. - Chicago de exemplu, si altfel, intr-un Audi. Cine o face cu Audi, e nebun sau masochist.
Cu Mercedesul intr-adevar nu am avut probleme, exceptand tampenia din Engeneering Mode unde a fost vina mea, si nici nu l-am luat sa merg mii de mile cu el, asa ca il recomand.
Daca il intretine la timp, sau chiar un pic mai devreme decat il anunta computerul, nu va avea nicio problema.
Si oricum, nu face el in Ro 100 de mile pe zi, cat fac astia in joaca pe la noi...
Modele scumpe, (gama lux) adica cele peste 100.000 euro sunt toate fiabile, dar tinerii de pe aici nu au de unde stii, ca ei cumpara masini doar de la SH care-s ieftine, de duzina si super-uzate, de multe ori cu peste 300-400mii km la bord si cu ceasul kilometrajului modificat sa aarte jumatate poate din cat era real, asadar ei vorbesc numai de segmentul masinilor ieftine, uzate, nu a celor scumpe si fiabile.
Cumpara tu o MASINA NOU NOUTA Audi, BMW sau Mercedes care are pretul peste 100.000 euro si vei evedea ca este fiabila si vine cu gramezi de beneficii.
Nu e adevărat, din experiența
Ba este foarte adevarat, tot din experienta vorbesc.
Felicitări. Totusi, o Dacie este mult mai fiabilă din toate punctele de vedere. Poate conceptul de fiabilitate difera intre oameni, dar definitia lui este una oarecum exacta.
In industria auto sunt suficiente studii obiective pe aceasta tema. Spre exemplu cei din sua au ajuns la concluzia ca cele mai fiabile sunt honda, toyota, Hyundai, Nissan, din astea.
In veea ce privește cele de 100k dolari americani (cifra crește daca converim in dolari australieni), avem 3 Mercedesuri reprezentative, si un jeep audi, si nu sunt convins deloc. Avem si un Nissan care este efectiv calarit anapoda si merge mult mai bine dupa 10 ani de abuz.
Violentta prinde fluturi cu limba. Nu o baga in seama, traieste intr-un univers paralel... Mai nou e si luxos
Probabil deja te-a pus pe lista de ignorati, pentru ca ai indraznit sa-i tulburi visele.
Dar ce e, domn'le, șopârlă?
S-ar putea sa fie coleg de specie cu astalalt, relian.
Dar fiind unul mascul, si celalalt femela (nu stim exact care-cum), directiile in care bazaie sunt diferite.
O dumneuzele, am avut si dacia, cu foarte multi ani in urma, dar acum nu mai stiu cum este cu ea...
Te înțeleg. Și eu preferam estetica mașinilor europene. Dar în ceea ce privește calitatea și fiabilitatea, cele japoneze și coreene sunt imbatabile. Mașinile chinezești au început strâmb, dar modelele noi sunt extrem de interesante. Va trebui să treacă un timp până când aflăm mai mult despre fiabilitatea și calitatea acestora - vorbesc aici de modelele noi.
Fiecare din cei 3 producători premium are zeci, poate sute de modele de a lungul timpului. Fiecare cu problemele și cu avantajele lor. Deci despre ce modele exacte vorbim că sa putea avea măcar o minimă comparație?
Probabil Mercedes, dar in comparatia ta intra niste sute sau mii de modele diferite de masini, mai mult sau mai putin fiabile, deci orice raspuns ar fi relativ.
Fiecare marca a avut cel putin cate un model "tanc" si unul de tot rahatul.
Orice masina ti-ai lua, trebuie sa fie undeva la 25% din suma pe care ti-o permiti de fapt, ca sa acoperi cu brio mentenanta si eventualele defectiuni neprevazute.
Altfel faci drecu foamea si iti taie astia curentul, daca se intampla sa-i spargi bara si un far
Nu mai e Mercedes ce a fost. E la fel de stricăcios că un bmw sau audi.
Ai dreptate cu 25% din venit. Mai bine ar fi 15%. Regretabil, dar multi ignora acest sfat financiar rational.
Mai bine 10% din toti banii pe care-i ai Asta cu venitul e relativ. Depinde de persoana si de cat isi doreste masina. La 20 de ani doar nu vrei sa mergi cu opel corsa 1.0 ca aia nu e masina... Daca ai venit 8-9.000 lei cred ca iti permiti cam orice masina.
Fiecare își va calcula singur posibilitățile. Cel mai bun sfat financiar pe care l am auzit în privința unei mașini este ca aceasta să nu te coste per total mai mult de 15% din venitul anual. Această sumă are include chestii precum asigurarea mentenanța rata la bancă sau la leasing etc. Dacă stai să te gândești bine mai mult de atât din venitul anual este o prostie mare dar mare de tot
Fata de BMW si Audi, la Mercedes e mecanica mai cuminte. O repara orice mecanic, chiar si DIY.
Nici Audi nu e complicat, dar cu bratele alea, si motorul indesat in radiatoare...
Iar la BMW iti trebuie service dedicat, n-ai ce lasa motoarele alea pe mana unor amatori, ca te intorci cu platforma la ei.
Daca vorbim de modelele vechi, sunt de acord. Cele noi au scăzut drastic la acest capitol.
Nu stiu de merceds nu am avut, sa spun sa conduc ani de zile sa le repar.
Dintre BMW si Audi, BMW e mai bun, asta o spun din experienta, condus si reparat.
Asa stiu mecanici care au reparat f multe bmw, mercedes, care au si avut, deci mecanici batrini, ei zic ca mercedes ar fi mai buna ca BMW.
Avind in vedere ca toate cele 3 branduri sunt din Germania, iar pretul lor este cel stiut, nu putem decat sa spunem si noi ca ordinea este : Mercedes, BMW si Audi.
Daca ar fi fost branduri din alte tari, sau si din alte tari, puteai sa spui ca pretul nu reflecta calitatea acelei masini.
Dar cum toate is din acelasi loc, e clara, nu poate unu sa vina mai scump ca celalalt, nu are cum, decat daca calitatea este mai buna.
Vrei sa-l duci de nas.
Ai uitat sa spui ca 99% dintre masinile pe care le-ai amintit, sunt fabricate la noi in State, special pentru State, cu alte cerinte si alte caracteristici fata de Europa. Ceva este un Mercedes facut in Europa, si Altceva, unul facut in Alabama.
Oricum...
@ Numeaata, personal, inclin spre Mercedes, ca fiind pe primul loc in topul tau ca fiabilitate, cu conditia sa-i faci intretinerea ok si la timp. Am avut doua, unul din 2014, si cel de acum, din 2021.
Nota bene, la asta mai nou, luna trecuta am umblat la setarile tv, si am ramas si fara, tv, video, navigatie, radio, blu-ray, telefon, etc...nu mai aveam nimic, nada, zero. Evident, nici camerele nu mai aratau nimic, si nu as vrea sa-ti explic cat de de rahat este dupa ce te-ai obisnuit niste multi ani cu camere, sa iti parchezi masina din oglinzi...
Daca iti doresti un Mercedes, cumpara-ti ceva de pana prin 2014-2015.
Acestea de acum sunt si ele fiabile, dar pur si simplu prea impanate de electronice, TOATE legate intre ele, si daca esti ca mine, (varza), risti sa patesti vreun pocinog marunt, si sa te uiti o saptamana la masina, cum am facut eu, adica, ca magarul la poarta noua...
Recapitulare:
Daca faci reviziile la zi, (oricum, masina te anunta frecvent cate zile mai ai pana la urmatoarea revizie), si NU iti bagi niciodata nasul in functiile Engeneering Mode (cum am facut eu), atunci Mercedes nu are moarte.
Despre asta vorbeam si eu, nu vad de ce sza iti bagi ceva pe unde nu trebuie.
Personal niciodata nu am schimbat nimic la masinile ce le-am avut, adica sa setez eu alte chestii decat ce arata manualul.
Pe de alta parte eu le repar singur, indiferent ce OZN ar fi dao la jalea de masina, ca nu-i facuta de extraterestrii tot un om o facut-o si pe aia, asa ca eu ma bag, dar ma bag doar la masina mea personala si la amici, prieteni.
Nu stiu ces functiile ce spui, dar daca nu-s in manualul masinii, ai facut un lucru rau.
Eu consider ca masina cum este ea venita din fabrica e cel mai ok setata.
Mai vad romanii astia ce rahaturi mai fac, umbla sa faca tot felul de chestii care in final nu ii ajuta cu nimic, unde pui ca in Ro nu e ca aici sa faci tu ce vrei la masina, fara sa spuna nimeni nimic.
In rest am avut si Audi si BMW si nu doar 4 sau seria 3 si 5 si seria 5, am vazuy ce piese is la fiecare, inclusiv interiorul sau softul, cel putin Audi e la pamint toate masinile mele astea germane au fost fabricate in Germania, nimic din state.
Dar nu conteaza unde este asamblata acea masina, totul se face dupa cum cinta fabrica mama, aia aproba tot ce se face la o masina.
Aha asa zici ca Mercedesu nu are moarte, exact asa sa exprimat si un mecanici, de asta batrin ce e pe aici, roman, dar mecanic de meserie, cu scoala cu de toate.
Omul a cerut un top dintre masinile germane, ce sa fac, sa-l mint ca sunt vreun specialist? I-am spus strict ce experiente am avut eu cu masinile germane.
Majoritatea prietenilor m-au sfatuit sa-mi iau masini americane, pe principiul distantelor. Altfel stai intr-un RAM sau Escalade la doua zile de drum L.A. - Chicago de exemplu, si altfel, intr-un Audi. Cine o face cu Audi, e nebun sau masochist.
Cu Mercedesul intr-adevar nu am avut probleme, exceptand tampenia din Engeneering Mode unde a fost vina mea, si nici nu l-am luat sa merg mii de mile cu el, asa ca il recomand.
Daca il intretine la timp, sau chiar un pic mai devreme decat il anunta computerul, nu va avea nicio problema.
Si oricum, nu face el in Ro 100 de mile pe zi, cat fac astia in joaca pe la noi...
Niciuna. Sunt printre cele mai stricacioase si scumpe la reparat (cu excepția gamei de superlux)