Exact, cand bagi in prima treapta, la plecatea de pe loc doar atunci faci acea sincronizare concomitenta ambreiaj-acceleratie, dupa nu mai necesita sa apesi imediat acceleratia. iti dau un ex: schimbi a4a ai 55-60km/h si stii ca nu poti mai mult in zona respectiva. apesi ambreiaj, bagi a4a si iei picioru de pe ambreiaj, daca crezi ca iti cere mai mult accelerezi ca sa nu-ti moara, dar daca e destul de turat motorul pur si simplu mergi asa, fara a mai accelera dupa ce ai schimbat treapta.
De ce nu iei cateva lectii cu un instructor de la scoala de soferi?
Decat sa strici ambreiajul masinii parintilor sau a cui o folosesti, mai bine faci experinta pe masina scolii de soferi si profiti de cunostintele profesorului!
Ai sa inveti miscarea la scoala de soferi...
ridicarea ambreiajul se face destul de rapid si concomitent cu apasarea acceleratiei
Man nu te mai lua dupa toti " profesorii" de aici...iti explic eu: doar prima oara faci partea concomitenta intre ambreiaj-acceleratie, dupa care cand bagi in a2-a apesi ambreiaj, ai schimbat si accelerezi dupa caz.
Cand zici "prima oara " te referi la plecarea de pe loc?
In concluzie ca sa intelegi miscarea concomitenra ambreiaj-acceleratie o faci doar la pornirea de pe loc dupa nu mai necesita sa accelerezi imediat dupa ce schimbi. in principiu vei accelera si dupa ce bagi a2a pentru ca ti-o va cere motorul -)))