Trebuiau sa-ti faca regenerare in stationare.
Daca vrei sa-i faci regenerare in mers trebuie sa ai mai intai motorul cald si sa mergi constant cu 2500-2800 rpm cu viteza peste 60km /h dar nu prea mare deoarece se raceste DPF-ul. Daca prinzi doua semafoare sau opresti la stop trebuie s-o iei de la capat.
Cat de curand va trebui demontat si trimis la curatat.
Du-te la un service ce are tester compatibil cu masina si sa iti faca o regenerare fortata. Daca nici aia nu merge, schimba/anuleaza filtrul... Despre ce masina e vorba?
Dacă ai dpf pe galben. Mergi cu ea în 2100 rmp(turati) pana vezi ca dispare. Iar la spirala, eu am avut senzorul de presiune defect iar la check engine furtunul de la intercooler.
Am uitat sa menționez. Sa nu mergi cu treapta a 5-a, doar cu 3-a sau a 4-a în 2100 rmp
Sarbu_Bogdan_Paul_ întreabă: