Problema cu turbo/catalizator una din 2. Masinile astea se centreaza mult pe aceste componente cand da probleme daca va porni greu in cativa ani pregateste 2000€ pentru pompa de combustibil.
Sau 150 E una sh de la o masina lovita cu nu prea multi km.
La motoarele astea pompa dureaza mai mult decat motorul care este garantat 250.000 de Fiat.
Asa ieftina nu va iesi poate 1000~€ de la fier vechi si ce mai iese pentru programarea chipului electronic dar poate scapa de beleaua asta si nu i se intampla.
Am acelasi motor pe un doblo.
Mi-am cumparat tester ca sa scap de idiotenia mecanicilor.
Am inlocuit si eu un motor la 190 de mii ca s-a spart un segment.
Tot la fel nu trecea de 3000 rpm.
La tester a dat 12 erori.
Le-am sters si merge perfect.
Problema este ca putine testere merg pe acest tip de motor.
Nu este nevoie de reprogramarea pompei deoarece este motor fiat nu opel.
La opel trebuie reprogramat nu am zis de fiat, ala e blestemul lor fiecare masina are un of in parte.
Era sa uit, motorul l-am luat de pe un opel corsa 1, 3cdti.
Am dat pe el 550 de E.
Avea cam 60.000 km.
Numai bine
Am mai raspuns la cineva astazi.Este vorba despre Debitmetrul care se afla pe un racord situat aproape de filtrul de aer. Acesta are un cuart care se infunda datorita faptului ca nu se schimba filtrul de aer la timp si motorul se plafoneaza cam pe la 100-120 km/h pentru ca nu se mai face amestecul corespunzator al carburantului cu aerul.Motorul de 1300 cmc pe care il ai pe Opel este de Fiat cu distributia pe lant si nu sunt prea reusite.Vei mai avea probleme, dar mai bine scapa de masina.Beleaua trebuie data mai departe.Curand te va lasa si pornirea dar bine ca a trecut frigul. Daca vei avea probleme cu pornirea am eu piesa de care ai nevoie.Ne auzim daca ai nevoie de mine!
anonim_4396 întreabă: