Pai este nevoie de mai mule informatii ca:ce model de scuter, capacitatea cylindrica, este pe injectie sau carburator. daca te pricepi la el nu puneai intrebari pe site asa ca daca iti zici ce sa faci u o sa iti prinzi urechile acolo oricum. daca e pe injectie este posibil sa fi dat peste cap un senzor care citeste pozitia acceleratiei, sau cand ai trecut peste noroi sa se fi murdarit MAF sensor care citeste volumul de aer care intra in motor. daca este pe carburatot cand ai accelerato a ramas ceva deschis in carburator(o clapeta)sau s-a blocat si o inneaca ca ii da prea multa benzina.astea toate in cazul in care este ok scaneea corespunzatoare turatiei motorului(de la bujii/e). dar mai simplu ca sa nu mai strici altceva du-te la un mecanic de scutere din alea si te rezolva.sper.BAFTA!
Eu nu pot decat sa-ti dau un sfat, cauta in zona in care locuesti un atelier de reparatii cu specific ''scutere '' acestia iti vor rezolva problema. Pot fi multe cauze, probleme pe motor pentru ca a fost solicitat prea mult sau pe partea electrica.
Pai nu te putem ajuta la probleme pe care o ai roaga un profesionis sa il repare si incearca sa nu mai intri prin noroi cu el nu e facut sa mearga pe acolo.Imi pare rau ca nu te-am putut ajuta.
Asa am facut si eu, numai ca eram beat si am luat-o prin santul de pe marginea drumului plin cu apa
l-am scos din sunt, cu greu... dupa vreo 5 minute am inceput sa ii dau "pedale"
nimic, nu pornea nu dadea semne stiu ca am tinut frana de spate apasata si l-am ridicat in pozitie verticala pana a curs toata apa din el, apoi dai iar pedale pot sa zic ca dupa 10-20 pedale a pornit si n-a mai avut nimic.
daca ai filtru de aer "sport" probabil a luat apa / noroi prin el, si s-a "transferat" in benzina, in fine... curata-i carburatorul
are un surubel in partea de jos, prevazut cu un furtunas langa el, desfaci un pic surubul, si curge benzina... lasi sa curga pana se opreste (aici nu o sa curga tot rezervorul!) o sa curga max. 200 ml
apoi il repornesti, daca merge, inseamna ca te-am ajutat... daca nu... da-i foc cu benzina ramasa!
Am si eu problema asta doar ca nu am aintrat in noroi sau ceva de genu', mergeam linistit la vale si cand dau sa accelerez moare.nu mai porneste, mentionez ca e motor 2t, 49cmc, nu stiu daca e pe injectie sau ba, model-aprilia amico, apropo, cand scot bujia o curat o bag la loc porneste sta un pic la relanti si more...si daca il accelerez merge ce merge si dupa aia moare
pls help!
Raspunsul e unul simplu: ori il dai la fier vechi si mergi pe jos, ori incerci sa-l repari chiar daca nu mai ai ce sa-i faci si ramai de fraier sau cel mai bine iti cumperi altul la fel de bun ca asta
anonim_4396 întreabă: