Axul cu came e sus, nu trebuie desfacut motorul, doar capacul.
In motor umbli doar cand bate, nu are compresie sau arde ulei la greu.
Cel mai probabil se dezamorseaza. Verifica eventualele scurgeri, schimba filtrul de benzina, sufla conductele, si vezi daca merge pompa bine (o asculti cand pui contactul, sa mearga regulat, demontezi furtunul de tur de la motor, pui contactul si vezi daca vine jet ok).
Scoate si bujiile, e posibil sa fie incarcate, sau invechite.
No asta veste, trebuie să-mi desfacă motorul, e din cauza la un ax cu came
Și pentru compresie ce se schimba in general?
Supape si segmenti
Oare poți să-mi zici cu aproximație cât mă coastă
Nu stiu, nu fac motoare, nu cunosc preturile. Oricum, cam de la 1000 de lei in sus, cand se umbla la segmenti, si de la 500 de lei cand se lucreaza doar la chiulasa (ax, supape, scaune).
Mersi mult dar am rezolvat problema, ieri o inceput sa faca mașina tot mai rau si sa trepideze pe drum si il sun pe mecanic si zic ba imi merge masina tot mai prost și face urât pe drum, zice că n-are timp că nu știu ce și ajung cu ea acasă și deschid capota și scot senzori de la valvetronic si pun doar unu, mi-o pornit masina la prima cheie, deci am anulat un senzor și mașina merge în parametri și pornește și dimineața la sfert de cheie, no gânditiva ce mecanici avem nici unu nu și-o dat seama ca e de la un senzor, ăla zicea ca trebuie să-mi desfacă tot motoru, ba frate asemenea mecanici vai mama lor, și eu am rezolvat-o în 5 minute fără cunoștințe prea mari de mecanică
Axul cu came e sus, nu trebuie desfacut motorul, doar capacul.
In motor umbli doar cand bate, nu are compresie sau arde ulei la greu.
Intra putin cu ea pe autostrada si dai blana sa se mai curete si ea de depuneri