In pompa de motorina ai imobilizatorul. El trebuie imperecheat cu calculatorul masinii, daca schimbi pompa.
Trebuie sa faci diagnoza, sa vezi ce erori apar. Nu e exclus nici sa se fi dus calculatorul pompei din nou, adica un tranzistor din el. In functie de codurile de eroare, iti dai seama ce s-a intamplat.
Ar mai fi varianta simpla: cand scoti calculatorul de pe pompa, se dezamorseaza complet pompa si filtrul de motorina. Cand termini treaba, trebuie sa umpli filtrul de motorina, altfel omori si demarorul si bateria, si tot nu porneste.
Calculatorul si electromotorul au fost puse fix azi pentru a porni masina si aparent nu am reusit. O sa pun maine motorina in filtru pentru ca era gol in momentul in care am pornit masina si o sa vad daca merge. Daca merge pe varianta asta simpla voi reveni cu un raspuns.
Trebuiesc verificate urmatoarele:
-filtrul de motorina
-bujiile
-bateria (poate fi descarcata sau este slaba la amperajul pentru pornire).
Verifica si rezervorul ca sa nu fie gol.