Schimba service-ul.
La o diagnoza ar trebui sa apara erorile de la servodirectie, care sa indrume mecanicul spre componenta defecta. Probabil pompa electrica a cedat.
Daca ai fosot la service nu a scanat masina sa vada ce coduri da? Cei frate acolo, aia atata de slabi sunt, voiam sa scriu inaapoiati, dar ma abtinui
Sunt scanere de le tii intr-o palma, costa 30$ scanezi,zice codu,.te uiti in manual sau pe net,ai aflat problema,asta in cateva minute.
Ce spui tu ar suna ca ai probleme electrice,la directie,mai exact la rack&pinion in engleza, sau caseta de directie cum zic romanii.
Acolo exista ceva curent electric exista o piesa ce controleaza sau asista directia la diferite viteze.
Daca acolo so stricat ceva, trebuie dat jos si vazut mai exact ce s-a intamplat.
Nu ai spus ce directie ai electirca sau hidraulica. Daca e hidraulica, atunci ai si o pompa, poate sa fie si de la aia sa nu mai bage.
Baga si tu pe Youtube, scrie exact 2008 ford focus steering assist failure si vezi video,vezi ce zic aia acolo.
Oriunde exista la masina curent electric,ori sensor ceva,e usor de aflat scanand si afland codu problema.
La tine ar putea fi pompa hidraulica, asta daca ai directie hidraulica, ori daca e electrica, ar fi toata caseta aia, la care sincer nu ai cei face tu, trebuie reparata de cine se pricep.
Da amanunte ce directie ai ce tip
Daca ai directia electrica,cauta vezi siguranta daca este arasa.
Dar cel mai indicat in cazul asta este sa scanezi masina sa vezi ce cod da,sau coduri.
Bine mai intai verifica siguranta,cauta si vezi pe unde este,verifici sa elimini chestia asta.
Daca siguranta este buna,atunci problema ramane la directia aia,care este capsata,in aia nici apa nu intra,poti so scufunzi in apa nu intra nimic acolo.
Nu stiu,nu am umblat niciodata la asa ceva,masina mea are tot la fel,dar niciodata nu a zis nimic.
La bord ai ceva lumini aprinse? Mereu cand intrebi ceva,trebuie sa spui daca ai la bord ceva lumini aprinse,check engine,sau ABS,etc.dai detalii,asa doara sa spui merger directia greau si atat,aproape zero infiormatii.
Directia ar merge greu si daca sa zic ai probleme la ABS ori mai stiu eu ce alte sisteme de genul asta.
Stiu ca odata am reparat ceva la un bmw ce avea directia la fel electrica,am umblat pe la ABS a trebuie sa deconectez ceva cabluri sa pot ajunge unde aveam de reparat.
Dupa am pus la loc,dar am uitat sa pun masa de la ABS sau aprins lumini la bord,masina mergea,dar directia nu mai fuunctiona,adica functiona pe mecanic,trebuie sa tragi de ea.
Nu stiam ce are am fost cu ea la unia care numa cu BMW se ocupau,aveau aia scanere de zeci de mii de dolari,au scanat au zis ca ABS computeru e de vina pfff zic cum frate,n-are cum.
Am zis ok lass ca vad eu, sa caut un computer de ABS sa vad ce-o fi. Apoi ma gandii pe drum spre casa ce-o fi, si asa prin ceata mi-am adus aminte, daca ceva cabluri nu-s conctate. Ajung acasa ma uit cablu nu era conectat am pus cablu ma duc la aia inapoi, i-am luat direct, zic care a lucrat la masina asta?
Vine ala zice eu.Asa si zic ai scanat si aia e tot? Nu trebuie sa verifici sa vezi chestii ce s e pot vvedea? Ba da zice ala,Zic uite cablu era d e vina,nu era conectat,nu era jobu tau sa verifici ca iti sarea in ochi. Leam zis sunteti praf,datim banii inapoi ca normal ma taxase pentru scanare.
Am zis asa povestea asta ca mi-am amintit ca directia mergea greu.
Deci directia asta elelectric se strica f greu ori deloc,este f bine facuta.
De aia am zis scaneaza masina,vezi ce coduri o sa dea, ca sigur da coduri, tu sigur ai chewck engine ala aprins la bord, doar ca nu ai spus nimic de astea.
Vina cu informatii ce ai aprins la bord, alea le poti vedea iti sar in ochi.
Nu stiu mai multe ca nu ma lovii de problema asta si nici nu-s mecanic, ori sa lucrez ca mecanic.Probabil directia aia este controlata de undeva,ori daca un alt sistem nu funcntioneaza bine, atunci afecteaza si directia, nu-i mai da curent, mai toate sistemele lucreaza unu cu altul, cel putin daca computerul de ABS este defect toata masina este afectata, asa cum am dat exemplu de sus.
Nu inteleg de ce voi acolo nu aveti scanere de astea mici si ieftine.Am vazut unia au pus pe aici scanere, sau testere cum le ziceti voi, de la magazine, dar am vazut scrie scanere voi de ce le ziceti testere?
In sf, tot asa la cineva pe aici am vazut cau pus unia link cu scanere dar de alea f scumpe, alea is pentru service care se ocupa cu asa ceva.
Sunt scanere de a stea ieftine dealde 25-30$ micute del tii in palma,ori ceva mai mari ce scaneaza TOT afli codurile,tye uiti dupa in carte sau pe net si ai gasit problema sau problemele dupa caz.
De erai pe linga mine te ajutam,asa n-am cum,trebuie sa scanezi sa vezi ce coduri ai,fa asta dupa revina pe aici,avand acele coduri poti sa stii care ar fi cauzele,poate fi doara o singura cauza,ori mai multe.
Dar daca tu nu te pricepi sa surubaresti,nu ai idee,atunci chiar de o sa stii ce problema ai, tot no sa poti tu rezolva.
Deci ai schimbat bateria si alternatoru aiurea ca asa au zis aia de la service, sau asa credeau ei.
Ba da ai is mecanici sau pompieri? Eu ccred ca nici de pompieri nu-s buni.
Pai de era alternatorul aia se verifica f simplu si usor intr-un minut sau cateva secunde.
Aia fiind mecanici sigur au un aparat de masura, porneai masina verifica-i cati volti erau la bornele bateriei, de erau peste 14, aia insemna ca alternatorul e brici, nu te apuci sa schimbi piese dupa ureche.
Si bateria ce treaba avea? Bateria ajuta doara la pornire, in rest e decuplata, nu bateria da curent la masina in mers ci alternatorul.
Deci de alternatorul scoatea 14 volt, nu trebuie inlocuit.Dar si daca ar fi scos 13 volt tot ar fi fost ok directia, asta stiu sigur ca am schimbat eu un alternator la cineva in fata blocului, scoatea doara 13 volti,masina avea directia electrica dar mergea,functiona perfect si la volatju ala.
Deci nu te mai du la pompieri,cauta si un mecanic ce stie ceva.
Ori de te duci nu-i mai lasa sa schimbe piese,intreaba, spune vrei doara verificare, daca aia au sppus ca alternatorul ar fi rau, tu trebuie sa-i intrebi, de unde stiu ei? Le cereai sa iti arate, sa verifice de fata cu tine.
In sf acu deja cei facut ramane facut.Mergi scaneaza masina, vezi ce coduri iti da, nu lasa pe aia sa repare nimic, zile vrei doara diagnostic si sa iti dea rezultatu, Apoi revina pe aici si vedem ce coduri ai siti zic ce problema ai.
Anonim0000000002 întreabă: