Posibil ca toba sa fie infundata sau filtrul de aer.
Tot odata poate fi si carburatorul reglat prost.
Citez "
eu asta toamna am reglat surubul de amestec aer, dispunand si de turometru digital am facut in felul urmator - am incalzit motorul vreo 10 min, am ridicat relantiul la cca 2500 rpm, am reglat aerul pina am obtinut turatia cea mai mare citibila pe turometru.atentie,turatia nu creste sau scade instantaneu, dupa ce ai facut reglaj astepti 10 sec sa vezi rezultatul...
-motorul trebuie inclazit in prealabil pentru ca turatia relanti cand este rece difera de relantiul la cald
-am ridicat inainte de reglajul aerului relanti-ul la cca 2500 deoarece este o turatie mai stabila pentru motoare in 2 t, nu variaza f mult in jurul valorii, asta ca sa nu te pacaleasca la reglaj
-cel mai bine faci reglajul de aer cu un turometru conectat, sa poti citi turatia
-dupa ce se face reglajul aduci relanti-ul la valoarea care vrei, de obicei 1800-2000 rpm. reglezi relantiul este bine sa aprinzi farul pe faza lunga,deoarece daca reglezi o valoare joasa de relanti cu farul stins vei avea surprize de genu ca opresti la semafor,seara, cu farul aprins si ti se opreste motorul, sau daca pornesti motorul cu pozitii aprinse si farul aprins iti moare motorul.
-reglajul optim care l-am gasit la motorul meu fata de reglajul de fabrica a fost de jumate de tura, tradus in turatie, reglajul mi-a crescut turatia motorului cu cca 200-300 rpm la relanti, ceea ce inseamna cam 10% "
Crezi ca asta e asta procedura corecta de reglare, din acel jiglor (care modifica relantiul, am mai umblat la el) si încă un surub ceva din cate am inteles care modifica aerul si benzina. Ar afecta astea pornirea, daca as face asa ceva as putea rezolva problema? Si in tot acest procedeu oare este implicata si acceleratia de la manson?
Din acele "suruburi" din exterior se regleaza relantiul si respectiv aerul, benzina se regleaza din interiorul carburatorului (jiglor).
Daca carburatorul este reglat gresit adesea intampini probleme la pornire.
Tot odata si filtrul de aer poate provoca aceasta probleme (din propria experienta iti spun ca am montat un filtru sport mai "ieftin" si nu mai pornea deloc).
Incearca sa il reglezi dupa procedura de mai sus, dar inainte de aceasta ar fi mai bine sa desfaci carburatorul si sa il cureti, sa nu fie infundate cumva jigloarele.
Nu ar trebui sa fie doar un jiglor la exterior? Iar la celalalt zice ca îl infilerezi pana ajunge la maximul de rpm pe care îl ai in bord (12 mii la mine), făcând acest procedeu ar trebui sa fie motorul pornit sa poti face asta dar totusi surubul e in interiorul carburatorului, eu cum îl accesez cu motorul pornit?