Ce tot vorbesti omule acolo, ce sensor de presiune.Codu ala este MAF sau IAT.
La unele masini sensorul ala este in acelasi corp cu MAF la altele separat si bagat in ductul de la filtru de aer.
Sensorul ala detecteaza temperatura aerului ce intra in galeria de admisie si transmite informatia la computerul masinii.
Aia este problema ta,acel sensor,trebuie sa schimbi daca este defect,sau verifica ceva conectii,cabluri rupte etc.
Codul ala atat are,nu clapeta de acceleratie nu sensor de ce mai spui tu,are o sigura cauza si anume sensorul ala IAT care inseamna Intake Air Temperature.
Locatia ti-am spus,difera de la masina la masina,dar undeva pe conducta de la filtru de aer,sau pe galeria de admisie,sau la inceputu galerii,ori integrat in Mas Air Flow.
Mai intai verifici daca este bine conectat,daca mufa aia este ok,verifici daca nu este cablu rupt,sau sa faca scurt pe undeva si daca totu e ok,atunci sensorul ala este de vina, deci se numeste IAT sensor.
Asta e tot ai terminat lucrarea daca ai codu si nu stii macar sa cauti pe net, dao la jalea de treaba.Te mai apuci sa schimbi si alte piese aiurea.
Si masina ta nu are carburatie, adica n-are carburator, cel putin asa cred si se spune Nissan x-Trail nu trial.
Ok bafta sper sa rezolvi, asta daca codu e ala ce spui.
Motorul pornește ușor, sta la relanti, se tureaza foarte bine pe loc pe benzină cât și pe gaz dar nu trage la panta, nu se turea a în panta,, are momente când scoate fum alb dar nu mereu și se aprinde cekingul. Mulțumesc frumos
cosmindrx25 întreabă: