| mariusinho998 a întrebat:

Am o problema la un logan mcv 1.5 dci. La pornire fie cald fie rece mereu trebuie sa tin contactul mai mult pentru ca nu porneste. electromotorul învârte nu e problemă dar nu porneste cam 2 secunde in + trebuie sa tin. si alta problema ar fi ca dupa pornire nu merge motorul rotund. nici nu se accelerează vreo 5 secunde chiar dacă sunt cu piciorul la podea. Vreo idee ce ar putea avea?

9 răspunsuri:
| RB26DETT a răspuns:

La masini in general trebuie sa le lasi 1-2 secunde dupa ce pui contactul pentru a lasa pompa de benzina sa amorseze instalatia, nu stiu daca ai observat dar cand pui contactul se aude ceva, un bazait/tiuit cum o fi si dupa se opreste, aia e pompa de benzina/motorina, referitor la cealalta problema nu stiu sa-ti raspund concret, cel mai bine ar fi sa intrebi un mecanic sau sa astepti in continuare un raspuns de la cineva ce a mai patit asta/se stie mai bine in domeniu.

| mariusinho998 explică (pentru RB26DETT):

Stiu. Masina e diesel si ma pricep destul de bine la motoare dar la pornire durează prea mult. mai mult ca de obicei imi dau seama de asta. Ma gandesc sa nu fie filtru de motorina infundat sau cel de aer

| RB26DETT a răspuns (pentru mariusinho998):

In rest masina merge bine? Are ezitari? Raspunde bine cand apesi pe acceleratie? Incearca totusi sa schimbi filtrele si sa cureti senzorul de masa de aer, este localizat chiar la iesirea din filtrul de aer, ai grija ca ala nu se curata cu orice https://www.youtube.com/watch?v=xQGSkWEC_u4.

| mariusinho998 explică (pentru RB26DETT):

Masina răspunde destul de greu la accelerări. Urca greu in ture mai ales că ea e masina de scoala de soferi merge cam subturata

| sniperr21 a răspuns (pentru RB26DETT):

Am avut un prieten care a avut o probelma asemanatoare, masina mergea perfect dar nu tragea in depasire si la motor de 2. 0Tdi nu prea ai treba in depasiri si a fost la mecanic si a avut problema cu injectoarele, le-a schimbat si a aparut problema cu pornirra motorului....vezi si la injectoare sau cel mai simplu dai 50 de lei si o pui pe tester

| RB26DETT a răspuns (pentru mariusinho998):

Injectoarele s-ar putea sa fie de vina la faza asta, mergand subturat se fac depuneri pe injectoare, avem motorina de foarte buna calitate si de aceea, vezi sa nu aiba si evacuarea plina de funigine, injectoarele nu-s singurele care se infunda la mersul subturat.

| sniperr21 a răspuns:

Da problema e ca e disel.La toate masinile disel trebuie sa ti contsctul paba iti dispare borna de curent(bateria). sau vezil la buji si daca nu e nici asta verifica fisele.

| mariusinho998 explică (pentru sniperr21):

La 40 de grade nu ar trebui să fie probleme si daca nu functioneaza bujiile incandescente. Învârte prea mult pana porneste si nu se accelerează câteva secunde clar e o problema

| sniperr21 a răspuns (pentru mariusinho998):

Mai de la filtru de motorina sau pompa ar putea fi..eu am un passat din 2007 si mna las contactu ca altfel si mie imi invarte zici ca moare, dar daca las contactu e ok(masina disel mna asa sunt ele.) Dar la tine habar nu am vezi la filtru, pompa EGR si poate bujiile nu sunt de cat trebuie ( am patit sa pun buji mai mici ca si putere si am facut praf electromotorul cu ele pentru faceau scanteie mica)