Schimba masina ce sa mai schimbi. Masina aia daca c auti la fabricant vine cu masurile rotilor, cauciuc si rim.
Cum le combini trebuie sa dea cam acelasi diametru al rotii, ori cit suporta sau permite acea masina sa incapa acolo la locul lor.
Daca ai rim de 16 ai cauciuc stiu si eu inalt de cit ai tu acu. Daca pui rim de 17 atunci trebuie cauciuc mai putin inalt decat ai acum.
In rest nu mai trebuie nimic.
Uite un exemplu. RIM 17 cauciuc de 50 inaltime.255/50/17 ok?
Daca pui rim 18 atunci trebuie ceva genu : 255/40(45)/19.
Cifra aia 50, 40, 45 arata inaltimea cauciucului, cifra mare cauciuc inalt si invers.
In afara de rim si cauciuc nu trebuie sa schimbi nimic.Ce trebuie, sa se potriveasca la gauri ca numar si ca pozitie.
Dar daca masina aia este mica, banui ca are si o suspensie de asta mai rigida, ceva gen sport, daca micsorezi balonu cauciucului o sa zdrangabe si mai rau decat o face cu cauciuc cu balonu mai mare.
Dar na, fiecare cu cel doare, unia cauta zguduiala si zgomotel, altii confort. Tu banui cauti zapaceala
Ce scrie in civ? Scrie că poți pune jante pe 17? Daca da nu e nevoie sa mai schimbi nimic în plus decât ce ai zis tu
fetitaCUPiscoturile întreabă: