Eu zic sa te mai gandesti, de ce? pentru ca:
- pentru un incepator un bmw tractiune spate cu o repriza 0-100 km/h in 7, 0s este periculos! multi nu au idee de acest aspect! cred ca daca ei au o masina performanta, dupa 20 de ani de permis, masina lor care atinge 0-100 km/h in 4, 0s,au motiv sa zica ca una cu 7, 0s ( 0-100 km/h) este lenta...nu e asa, si 2 la mana este vorba de cineva care isi cumpara prima masina din viata, nu cineva care are 49 de ani, a condus in toata lumea, iar acum are masini precum AUDI RS3 sau LEON CUPRA tunat si i se pare o masina de 230-280 de CP o gluma!
Nu sunt baiat de bani gata am inceput pe o masina de 170 CP acum ceva ani in urma, dupa ani si ani am ajuns la 330 CP la cea mai rapida masina a mea, ori masina pe care tu o vrei este practic un mic bolid!
Este prea rapida pentru un incepator!
Alegerea este buna ca motor pe benzina pentru oras! dar motorul mare de 3000 cm3 pentru drumuri in oras hmm...masinile de acum sa zicem 20 de ani nu erau atat de bine puse la punct din punct de vedere al managementului consumului.
3000 cm3 implica un cost maricel ca si impozit anual, costuri combustibil, cost RCA etc!
masina fiind vechiuta s-ar putea sa necesite multi bani in piese, exista posibilitatea sa aiba vicii sau anumite piese sa fie uzate datorita vechimii si mai ales al kilometrajului generos!
Sfatul meu alege o masina mai in mintile ei, tot pe benzina cu o cilindree de genul 1800-2000 cm3 (ai masini potente turbo benzina la cilindree mica!) sau si mai intelep motorizare benzina aspirat, nu are forta dar nu are "moarte" cum se zice in termeni soferistici, adica nu cedeaza piese de pe un motor aspirat bine intretinut cum pica la un turbo forjat.
Mai important este sa inveti sa conduci si sa capeti experienta pe o masina cu mai putina putere dar cu dotari mai actuale, mai bine intretinut etc decat una care e mai rapida dar mult mai veche!
Ai tot timpul sa iti cumperi o masina cu putere mai mare!
Pai vrei 5000lei doar impozitul și asigurarea
Iar la o mașină așa veche cu atâția km probabil mai bani anual în întreținere încă pe atât pe puțin.
Ia ce iti place tie, nu ce spun ori gindesc altii.Asta cu masina pentru incepator, eu cred ca numa la romani mai auzi asa ceva , daca ai luat permisul acum ce? Spune undeva ca trebuie sa conduci trotinete ori sa nu conduci rachete? Conduci ce masina vrei, ai sau se poate pentru categoria ce ai la permisul respectiv.
Adica cei care au Ferari, dau un exemplu, care e diferenta? Ala trebuie sa conduca acea masina exact ca si o Dacia? se aplica aceleasi legi pentru toate masinile, indif de putere, combustibili etc.Asa ca incetati cu rahatu asta, este prea puternica pentru tine. Asa orice masina este prea mult pentru orice nu? Orice masina poate rula cu viteze peste limita legala, deci nici una n-ar fi buna.
Masina ce arati tu, nu-i buna in Ro pentru ca e consumul mare si impozitul mare.Hai consumu, poate nu folosesti mult masina, dar impozitu te rupe.
Nam inteles niciodata de ce trebuie ca the mpozitu la masini sa fie diferit.Eu is pentru acelasi impozit indif de masina, toate au 4 roti.
In SUA poti avea motor de racheta, acelasi impozit platesti ca si o masina cu motor de 1 litru.
Dar na Ro e undeva f sus? romanii is milionari.
Asa ca tu cumpara ce masina iti place tie, nu ce place ori dau sfaturi altii.
Indif de motor, tu vei conduce la fel, ma refer viteza.In rest,o madina mai puternica,ai siguranta in ea, te poti baza pe ea.
Referitor la tractiune, cai fata, sau spate, eu sincer nu am vazut dofetenta, nici chiar pe gheata sau zapada.
BMW da clasa la toti? eu cu trotineta mea seria 3 mergeam pe gheata cand toti ramineau care cum apucau, SUV-uri, truckuri alunecau care incotro.
BMW e bmw? nu degeaba ii zice asa.
Am trecut de la tractiune pe 4 roti la fata, acu spate la bmw, asta cu tractiune spate personal mi se pare ca Audi quattro A6 ca si stabilitate.
Nu stiu ce conduc altii, eu asta am observat.Bine nu fac cascadorii cu masina, merg normal.
Deci o masina de cel putin 20 de ani si 300k km pe benzina e cam pe la sfarsitul vietii si o sa stai mult cu ea prin service fiindca multe piese o sa cedeze rand pe rand. Si de curiozitate, ai condus vreodata o masina cu tractiune pe spate iarna prin zapada?
Consumul o sa fie mare, piesele o sa fie scumpe dar daca asta nu te deranjeaza mult succes.
Calculeaza 2800lei impozit anual, vreo 1600 asigurare, un set de anvelope cam 1600 lei, o revizie pe an minim 1000 lei, ceva reparatii extra un ambreiaj, un injector, un amortizor doua, niste placute frana discuri.
Daca iti mai raman bani de benzina eu zic sa o cumperi.
Cand accelerezi pe zapada faci intoarcere in U intr-o fractiune de secunda.
Daca are ASC atunci este ok.
Soipualjh întreabă: