Sunt curios cum arata inventia ta.
Si sunt curios daca stii cum arata un sistem de supraalimentare pe masina.
Tu iei turbina facuta sa mearga probabil cu un motor de vreo 2l, si il pui pe unul de 0.25?
Te astepti sa functioneze motorul ala cu un carburator mic, si volum de aer cat pentru 4 cilindri dubli fata de al tau?
Iar carburatorul e facut sa alimenteze prin aspirare... Tu cand pui turbo pe admisie, anulezi vacuumul, si nu-si mai ia benzina deloc.
Si ce ar fi de facut... Ar trebui sa-ti treci scuterul pe injectie
Cauti un injector usor de controlat, o pompa de benzina electrica, si o modalitate de a citi turatia.
Astea doar ca sa mergi 100m cu scuter turbo. Consumul va fi imens, mersul motorului va fi departe de unul ok, iar rezultatul final va fi un kymco grand dink 250 cu cioburi in loc de motor.
Trebuie sa pui doua, ca sa nu se dezechilibreze din cauza greutatii.
Ai auzit sper de motoarele biturbo.
Si daca pun o pompa electrica pe carburator? mai trebuie vreo modificare? jigloare marite sau alte prostii de genu?
Tu cred ca n-ai desfacut niciodata un carburator...
Ce sa faci cu pompa la el? Sa-i dai peste cap cuiul ponto?
anonim_4396 întreabă: