Cum care ar fi problema? Pierde ulei pe la semering aia face, trebuie sa o repari, nu cred ca te pricepi tu, duo la unia care repara asa ceva.Chestia cum dei noua si pierde ulei Cine stie ce chinazarie ai mai pus, o fi noua dar daca e facuta la cotetu din colt ce pretentii sa ai.Deci turbina ta noua e de fapt fier vechi.Asa e cand te zgarcesti la piese, voi credeti ca is la fel, doar ca una are alt nume, dar in rest este la fel, asa cred f multi romani, total gresit.Acum cred ca simti pe pielea ta cum sta treaba.
Ca idee turbinele nu se strica, ca n-are ce se strica la ele, asta daca totu este in regula cu ungerea.Se poat strica numa daca nu mai au ungere, se srica axul si corpul, adica se uzeaza, doar in cazul cand nu are ungere.Primul lucru care se strica sunt semeringurile, care tine uleiul doar pe ax, unge axul pe care sunt prinse tubinele.
Turbo are de fapt 2 turbine asezate pe acelasi ax, intr-un corp comun, dar cu 2 camere, aia e tot.Sunt 2 camere separate dar cu o gaura intre ele, pe acolo intra axu pe care cele 2 turbine sau zile cum doresti stau, Deci la partea interioara ce separa cele 2 camere sunt semeringuri. Daca semeringurile se ciupesc, sau ce se mai intampla uleiul iese afara.Acum fctie de care semering se duce uleiul poate iesi spre evacuare, caz in care ar trebuie sa iasa fum la greu, pentru ca gazele arse ce iese din cilindri aprind uleiul scapat de turbina.Este foarte naspa ca iti strica si catalizatoru. Daca scapa la partea dinspre turbina care baga aer spre motor, vei avea ulei spre admisie.
Concluzia problema ta este turbina, e defecta, aia e tot.
DariusK întreabă:
Catalin_Boca_1990 întreabă: