1.7, dar de care? TD, DTI, CDTI?
Primul are o electrovalva de oprire in pompa de injectie, al doilea are un modul complicat (si defectuos) pe pompa de injectie, al treilea are sistem de injectie modern, cu alimentare continua si comanda electrica direct pe injector.
Deci... De care e, si cum ai dedus ca nu vine motorina?
O diagnoza avem si noi, vedem ce zice ECU?
Este cdti am observat la aerisirea injectoarelor nu ajugea motorina, trebuie sa iau calculatorul de la cea lalta masina?
Poti incerca si cu celalalt calculator, dar nu cred ca are legatura.
Ar trebui sa pui o diagnoza op-com, sa vezi ce se intampla pe la injectie.
Normal trebuie sa porneasca pompa de alimentare din rezervor cand pui contactul, iar pompa de inalta presiune ar trebui sa produca intre 250 si 300 de bar la relanti. Pe pompa ai un regulator si un senzor, vezi ce e cu ele. Regulatorul de pe rampa e critic, fara ala nu merge motorul. Fara cel de pe pompa, de obicei merge.