Nu prea iti recomand sa schimbi turbina asa din prima.
Turbina stock poate produce presiune mai mare decat cea la care o limiteaza motorul, deci prima modificare pe care o poti face in sensul asta, ar fi sa remapezi computerul, eventual sa schimbi intercoolerul cu unul mai mare (nu neaparat).
Nu stiu exact cum se procedeaza la masina ta, ca ai ECU, eu la a mea nu am, si am cumparat doar un kit de boost control + un ceas mecanic (manometru), ca sa vad cat 'baga'.
Mai exact, controlerul ala impiedica wastegate-ul sa inchida atunci cand era normal, il inchide mai tarziu.
Dar cum am spus, motorul meu nu are computer, pe cand 1.9 TDI are computer, si daca vede presiune prea mare in admisie, intra in modul Limp Mode, adica se limiteaza puterea foarte mult, abia mai prinsi 80km/h cu pedala la fund, pana opresti si pornesti motorul din nou.
Asa ca: boost control, ceas pe bord care sa-ti arate presiunea, si remapare. Sau s-ar putea sa poti modifica boost-ul la care sa deschida wastegate-ul si din computer, nu stiu sigur.
Ia legatura cu un service care face modificari de genu', la motoare diesel cu ECU.
anonim_4396 întreabă: