Atentie marita la frana de mana, trebuie sa o dezactivezi inainte de pornire. Atentie sporita la plecarea de pe loc. In prealabil semnalizezi intentia de a iesi in trafic, pe urma te asiguri si abia in final lasi usor ambrajul si calci acceleratia, dar nu brusc ( a se introduce in treapta intai, asta inainte de plecare).
Atentie mare in trafic, mai ales la trecerile de pietoni, poti reduce viteza chiar daca la acel moment nu se deplaseaza niciun pieton pe zebra. Atentie la semafoare, iarasi reduci viteza, poate tranversa un pieton grabit, iar daca ai viteza nu-l poti evita, iar in cel mai fericit caz o sa franezi brusc, iar politistii nu prea inghit asa ceva. La volan se lucreaza finut, nu se bruscheaza. Nu ti-ar recomanda mai mult de treapta a 3-a in oras. Banuiesc ca stii faptul ca in curbe se intra cu maxim treapta a 2-a!?
Banuiesc ca ai emotii, e normal, dar nu te lasa condusa de ele deca pana in masina, cand ai introdus cheile in contact e cazul sa dispara orice farama de emotie. Gandeste-te ca in dreapta ta nu se afla politistul, ci o persoana draga tie care trebuie sa ajunga in deplina siguranta intr-un loc anume.
O buna practica, inainte de toate consta intr-o pregatire teoretica temeinica. Banuiesc ca ti-ai invatat lectiile. Nu-mi ramane sa-ti spun decat: Bafta!
Condu cu grija primul an si respecta limitele vitezei, fara alcool la volan si muzica moderata in interior
La traseu trebuie sa faci ce te-a invatat instructorul in prima zi -centura, oglinzile, verifici maneta schimbat-orului de viteza pe liber, pornesti te asiguri, foloseste semnalizarea cand schimbi directia de mers si, mai ales intreaba din timp ce manevre urmeaza sa faci asa te gandesti mai bine si nu iei decizii pripite de ultim moment.in rest bafta(am carnet din '83 fara nici un acident)nu conteaza in ce oras esti, regulile de baza sunt aceleasi