Un raspuns concret afli doar de la cineva foarte priceput la electronica modelelor respective.
Din cate stiu eu, pe e46 sunt motoare m47, mai multe versiuni, dintre care unele sunt cu injectie directa si pompa de injectie Bosch VPxx, cel de 150cp fiind cu pompa de inalte si injectoare cu rampa comuna (CR), gasit si pe e90/91/92.
Deci, din punctul meu de vedere, motorul de 150cp poate fi adaptat usor pe o instalatie de E91, folosind ori electronica lui originala (cu care a fost montat pe E46), ori instalatia motor + ECU din dezmembrari, de pe un E90 care a venit din fabrica cu M47.
In schimb, daca motorul tau este modelul cu pompa de injectie Bosch VP... cred ca este vorba despre un ECU mai vechi, cu alte canale si posibil alt protocol de comunicare, care nu se stie daca va fi compatibil cu electronica de pe caroseriile E90 (91/92). Vorbim aici de compatibilitatea cu ceasurile de bord, contactul/imobilizatorul, precum si diferiti senzori sau fire de semnal de pe ici-colo, cum ar fi senzorii pedalelor, informatiile (comenzile) date de ESP-ul masinii, etc.
Poate ai noroc si nu s-au schimbat multe intre electronica lui E90 (fata de E46), si poti face conversia. Dar totusi cred ca s-au schimbat multe, masinile cu pompa de injectie rotativa erau mult mai simple decat astea cu injectie CR, la fel si sistemele de asistare (ABS/ESP).