Din câte ştiu eu, canalul ăla e pentru golit benzina din rezervor după ce a stat o vreme fără să fie pornit. Dacă de exemplu nu porneşti scuterul toată iarna, benzina îşi pierde cifra octanică şi nu mai porneşte. Dai drumul la benzină prin acel canal, înşurubezi şurubul la loc, apoi dai la pedală până vine benzină proaspătă şi va porni... Dacă nu o ia după 20-25 de pedale, mai dai drumul o tură din carburator şi repeţi procedeul. Dar şurubul la canalul ăla trebuie să fie permanent ÎNCHIS, poate la tine e deschis, sau cu filetul dus, de-aia tot se goleşte carburatorul...
Cand am dat carburatoru jos nu avea surub acolo
Păi din moment ce are un canal pentru golirea benzinei din carburator, trebuie să aibă şi un şurub, altfel se goleşte într-una şi-ţi consumă 20 l/100 km... Canalul ăla trebuie controlat de ceva, şurub, supapă, clapetă, etc. Acolo nu-ţi închide bine... Sau la garnitură.
anonim_4396 întreabă:
anonim_4396 întreabă: