Iti trebuie cheie speciala pentru baia de ulei la Volkswagen, chiar daca desfaci si acele doua suruburi mai ai 2 cleme si risti sa le rupi daca nu ai si acel mini levier pentru desfacut clemele!
Recent am spart si eu baia de ulei la un e46 320d 150cp, la care e foarte greu de dat jos baia si am zis sa imi inerc norococul cu lipitul, la mine a fost fisurata cam 4 centimetri pe lung si cam 2 centimetri pe colt fara sa fie rupta bucata din ea, am procedat asa!
1. lasat masina cu surubul de la baie desfacut si senzorul de ulei desfacut de seara pana dimineata
2. am curatat bine cu perie de sarma pe flex toata zona de jos a baii de ulei
3.la capetele fisurii am ras cu flex contrar sensului de fisurata ca sa nu se intainda, iar pe crapatura am ras cam 1-2mm cu pana de flex din baie, iar pe langa zona am zgariat bine cu panza de flex toata zona
4.am dat din belsug cu sprai de curatat carburatorul (CRC carburator cleaner ), am asteptat sa se usuce.
5. am aplicat bison exoxy metal(23 ron) din acela gri pe toata zona, si am bagat bine in crapatura
6.asteptat 24 ore sa se usuce si apoi am smirghelit bisonul (Care s-a intarit ca si metalul ). apoi am aplicat reinzosil( silicon victor reinz negru pentru temperaturi inalte 21 ron 50 ml )
7.asteptat de seara pana dimineata sa se intareasca si siliconul, suplimentar la e46 am facut si o usita metalica in loc de cea de plastic pentru vizitare, si totul s-a rezolvat
bukur întreabă: