Iti arata ca nu ai presiune de ulei in instalatia de ungere. E ceva normal din moment ce motorul nu este pornit. Problema ar fi daca se aprinde cu motorul pornit. Atunci ai motive de ingrijorare.
P.S. Acel cineva ce meserie are, mecanic sau cioban?
Tipul e mecanic, si uneori se aprinde in mers. Scrie doar "Sensor" si desenul cu ulei, nimic mai mult. Masina merge la fel de bine, uleiul e destul in rezervor, si nici nu curge. Deci problema este cu senzorul acela. Iar omul fiind experimentat, mi-a spus ca e o problema destul de intalnita la modelul meu. Ca rezolvare mi-a spus sa fac masa intre bornele mufei de la capota si sa-i dau cheie. Si eu intreb cum sa fac acest lucru? Mersi.
Intreaba-l pe el cum faci asta. De ce intrebi aici daca tot ai fost la el? Daca se aprinde si in mers mai reiese ca uleiul este subtire sau pompa de ulei nu-ti mai asigura presiunea necesara.