Cand pornesti masina, de regula astea dupa 2000 ca an, trebuie sa le lasi cateva min sau 1 min, se tureaza ea singura, asa e facuta, apoi coboara turatiile unde treb.Chestia este facuta pentru a incalzi catalizatoru, catalizatoru nu functioneaza daca nu este incalzit, asa ca ei au facut rahatu praf de parca ar conta 1 min, ce mare poluare ar fi.Nu stiu exact cum lucreaza chestia asta dar, cred ca despre asta vorbesti tu.Dar nu stiu daca urca la 3 mii de ture, urca undeva la 1200 maxim, sta asa cam 1 min dupa care revine la 800. Daca la tine se tureaza la ce spui cine stie ce junghi de masina ai deci ai probleme
Nu te impacienta. Ce faci nu e greșit.
O funcționare constantă e de preferat uneia în valuri ("tot apasa pe pedala de acceleratie de mai multe ori"). Câți ani are prietenul?
La ridicare schimba viteza la 2100 rpm nu forta mult nota daca nu vrei sa ramai fara salariu in reparatii mecanice. Nu stiu cine naiba va invata sa hamaliti masiniile asa in loc sa va ganditi ca nu stati bine cu banii si trebuie sa ingrijiti masina. Alta era daca aruncai cu banii sus faceai si drifting cu ea