Asa crezi si tu ca s-a dus compresoru? ai gandito mult pana s-o scoti de undeva
Ce legatura are compresoru cu faptul ca ventilatorul nu baga aer, tu stii sa citesti ce zice omu?
Omu spune clar nu-i baga aer in masina, adica ventilatorul nu functioneaza.
Asa sa ai si tu idee compresorul nu se ocupa cu circulatia aerului in masina si nici in casa in cazul aparatelor de aer conditionat.Asata asa sa ai si tu idee.
Circulatia aerului in masina se face de catre un ventilator simplu
Daca omu spunea ca nu baga aer rece,atunci da puteai sa spui ca a pierdut refrigerantul ori ambreajul s-a defectat,cel de la compresor,ori chiar compresorul sa fie defect.
Poti sa scoti compresorul de tot,poti sa elimini compresorul, aerul in masina daca restul is ok o sa ventileze in continuare.
Ai priceput? Daca ai priceput atunci e bun, iar pe viitor nu mai va dati cu presupusu, asta daca esti depasit de situatie, daca nu stii cum functioneaza un aparat de aer conditionat.Bafta
Daca nu circula aerul,poate fi de la ventilatorul care iti circua aerul in masina,sau de la partea electrocnica,ori butoane ce ai tu.
Deci partea de afara,compresor,sensori n-are a face cu ce este inauntru,daca inauntru ar fi totu ok si afara rau, aerul ar trebuie sa fie circulat in interior oricum.
Deci problema ta este in interior, ori acel ventilator s-a ars, ori ceva s-a intamplat la partea electronica,
Ar mai putea sa fie siguranta, cauta sa vezi daca AC are siguranta, sau cum e trecut la tine la acea masina.
Nu ma refer la ventilatorul din fata mootorului man,vorbesc de ventilatorul de la aerul conditionat din interior.
Ca idee orice aparat de aer conditionat,fie ca e pe masina fie ca este in casa functioneaza si are exact aceleasi piese,doar ca pentru locuinte is mai mari.
Deci fiecare aer conditionat din masina,are radiator in interiorul masini,numit Evaporator si are un alt radiator afara in fata motorului numit Condenser.
Apoi este un ventilator sau mai multe in bordul masinii in masina,asta circula aerul in interiorul masinii,pe asta nu il poti vedea,la unele masini se vede daca scoti filtru.
Ventilatorul ala din fata motorului ce spui tu,ala raceste refrigerantul,raceste freonul,ala n-are treaba cu interiorul.
Deci tu in bord in interior ai un ventilator,acel ventilator circula aerul in masina,il ia sil trece peste Evaporator,peste acel radiator care este bagat tot in bord si care devine rece,de acolo se face rece in masina,sau cald,pentru ca mai este inca un alt radiator prin care circula apa calda de la motor si iti da caldura vara.
In cazul tau ventilatorul din bord,ala care circula aerul in masina nu mai functioneaza.
Dar problema poate fi nu neaparat acel ventilator.El mai are si ceva piese,are de exemplu o piesa,am uitat cum se numeste,care este montata dupa ventilator si aerul trece peste acea piesa,e mult de scris,dar aia regleaza turatia acelui ventilator.
Nu stiu daca toate masinile au chestia asta,dar sigur cele la care ventilatorul creste si scade in turatii,alea au piesa asta.
Ce ar mai putea fi defect? Butoanele,sau partea aia electronica,sa nu plece comanda de la ea,ca urmare ventilatorul nu pleaca.
Problema ta este in interior,nu ai absolut nici o treaba cu ce se afla afara din masina,compresor,ventilator,radiator.
Incalzirea in scaune nu are dea face cu aerul conditionat,ala e separat,doara ca este controlat tot de la partea aia electronica.
Incalzirea in scaune este electrica,nu are a face cu partea de aer conditionat,in scaune ai o rezistenta electrica si cam aia e tot,ai un buton undeva prin care reglezi acea rezistenta electrica,sa o incalzesti mai tare sau mai usor.
Acum te intreb,trebuia de fapt sa te intreb de la inceput.Tu cand deschizi aerul din acele venturi iese aer,sufla,simti ca sufla sau e totu mort?
Din ce spui ca nu baga nici rece nici cald,atunci aia e problema ta,nu iti functioneaza acel ventilator.
Cauta si vezi unde este ventilatorul instalat,scoate-l afara si incearca-l direct la bataeria masinii si vezi daca functioneaza.
In felul asta nu schimbi nimic la pleseala,doara verifici. Daca ventilatorul functioneaza,atunci altceva e de vina,uite asa pas cu pas verifici, dar nu prea is multe de verificat.
Ce piese ai tu la acea masina? Ai acel ventilator, partea electronica si probabil ceva sensori care arata temp din cabina, cam atat cred, deci daca scoti ventilatorul si ala functineaza daca il probezi la baterie, atunci ramane partea electronica sau acel sensor de temp, sa dea acea problema.De sensor nu cred ca ar fi ala defect
Nu stiu la fiecare masina exact ce piese sunt, asta numai tu poti merge asa pe fir, cum se zice si sa vezi ce ai acolo.
Eu as merge pe astea 2, partea electronica si ventilator.Ventilatorul il poti verifica, cum am spus, asta sa nu dai bani sa cumperi altul pana nu esti sigur. Daca nu-i ventilatorul, atunci partea electronica mai mult ca sigur ar fi problema.
Asa crezi si tu ca s-a dus compresoru? ai gandito mult pana s-o scoti de undeva
Ce legatura are compresoru cu faptul ca ventilatorul nu baga aer, tu stii sa citesti ce zice omu?
Omu spune clar nu-i baga aer in masina, adica ventilatorul nu functioneaza.
Asa sa ai si tu idee compresorul nu se ocupa cu circulatia aerului in masina si nici in casa in cazul aparatelor de aer conditionat.Asata asa sa ai si tu idee.
Circulatia aerului in masina se face de catre un ventilator simplu
Daca omu spunea ca nu baga aer rece,atunci da puteai sa spui ca a pierdut refrigerantul ori ambreajul s-a defectat,cel de la compresor,ori chiar compresorul sa fie defect.
Poti sa scoti compresorul de tot,poti sa elimini compresorul, aerul in masina daca restul is ok o sa ventileze in continuare.
Ai priceput? Daca ai priceput atunci e bun, iar pe viitor nu mai va dati cu presupusu, asta daca esti depasit de situatie, daca nu stii cum functioneaza un aparat de aer conditionat.Bafta
Gino202 întreabă:
Cosminandrioae întreabă: