| Joker569e9377 a întrebat:

Am un bmw e 46 din 2004, cel de 150 cp, am un relantii instabil, mai exact scade turația și creste imediat și îmi da un soc, dacă o las 5 min pornita face asa de câteva ori si se oprește singura, menționez nu face asa tot timpul, asta după ce mi s-o rupt cotul ala care vine din motor și duce în vasul de apa, și am fost laecanic, am schimbat ala și după ce am luat mașina în 5 km mi-o tăiat pedala de câteva ori îmi dădea un soc, are momente când nu face asa cu zilele, ce ar putea fi dau fundă,

Răspuns Câştigător
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Si mie imi clantane/rod injectoarele, dar dpdv al testelor (diagnoza si masurat cantitate retur), sunt in parametri. Mai mult nu poate face un mecanic simplu, trebuie un atelier special de injectii pentru a demonta injectorul si a-l proba pe banc. Dar cat timp motorul merge bine, e pacat sa scoti injectorul de acolo, ca se poate strica in procesul de demontare si dezamorsare/amorsare, daca este vechi. Iti faci de lucru aiurea.

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Pune diagnoza. Probabil exista o eroare legata de acest defect, sau o valoare care poate indica problema.
Daca mecanicul tau nu foloseste diagnoza, renunta la el.

| Joker569e9377 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Am fost la 2 mecanici ca mi se părea un clantanit la injectoare eu îl auzeam ei nu și cică e normal, și acum îmi face asa, de acum sa caut alt mecanic

| Joker569e9377 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Pai rateuri le la relantii se poate sa fie de la injectoare și dacă câteva rateuri și se oprește, și în mers dacă sunt mai sub turat îmi da un soc pentru o sec și cum ii dau blana nu mai are nimic, și nu îmi face asa tot timpul

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Joker569e9377):

Vezi senzorul de rotatie de jos de pe motor (senzor vibrochen), si mufele de la injectoare. La mine erau mufele injectoarelor de vina, nu se oprea motorul dar imi dadea rateuri la relanti cand era rece, si in sarcina (dadea in nas) cand era cald motorul.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Joker569e9377):

Si mie imi clantane/rod injectoarele, dar dpdv al testelor (diagnoza si masurat cantitate retur), sunt in parametri. Mai mult nu poate face un mecanic simplu, trebuie un atelier special de injectii pentru a demonta injectorul si a-l proba pe banc. Dar cat timp motorul merge bine, e pacat sa scoti injectorul de acolo, ca se poate strica in procesul de demontare si dezamorsare/amorsare, daca este vechi. Iti faci de lucru aiurea.