Depinde si de starea masinii si unde vrei s-o folosesti.
Daca ambele sunt OK, atunci cu Astra mergi un pic mai bine pe sosele, dar cu Daster poti merge si pe camp, pana la marginea padurii sau raului.
Da stau la tara si soselele sunt pe aici varza nu stiu pote un daster sau dacia step.dar sa fie peste 1500ccmultumesc de rasp
Pentru mers pe camp/drumuri proaste e mai bun Dusterul ca e SUV nu masina de sosea (asfalt neted). La caroseria Dusterului as prefera un Diesel unui motor pe benzina.
Da asa spune dar cred ca trebuie sa ma duc si la un service cred ca astia dibuiesc daca e schimbat la km sau daca nu a fost accidentata lovita multumesc! sunt si incepator doram una cu garda mai inalta dar ce mai conteaza
Scrie si mai "compact", ca sa nu ne plictisim. La semne ai renuntat (sau nici nu te-ai apucat vreodata de ele), eu zic sa renunti si la spatiu. Peste vreun an o sa pui doar consoanele, si termini de scris tot, intr-un rand.
Hai ca se poate!
Revenind la subiect, Duster e foarte posibil sa aiba tabla proasta. Motoarele pe benzina de la Dacia/Renault sunt foarte rezistente.
Dar Astra J as zice ca e o masina mai de calitate decat Duster, iar faptul ca e mai mica o sa se simta placut la consum. Duster nu cred ca scade sub 6.5% extraurban, pe cand la Astra ar fi normal sa ia 5% extraurban.
Poti sa te uiti si dupa un Opel sau Alfa Romeo, cu motor 1.9 diesel 16V, de la 150cp in sus. E acelasi motor, CDTI/JTD, si e printre cele mai reusite motoare diesel cu injectie CR, de pe piata.
2.0 CDTI nu e la fel de bun.