Doar aia de la ford sant in stare sa gaseasca problema. Sau schimb de masina dar nu una ieftina. O masina buna incepe de la 10.000€ in sus
Cel mai bine era sa o duci din prima la reprezentanta FORD, costa mai mult diagnoza dar ei avand diagnoza originala gaseau din prima cauza.
Asa am patit eu in trecut cu o duba renault, dupa zeci de testere si zeci de mecanici habarnisti am vandut-o cu probleme electronice pentru ca nu ii dadeam de capat nicaieri.
Niciodata nu mi-a trecut prin cap sa o duc la reprezentanta, as fi cheltuit mai putin deci in zecile de locuri in care am fost!
Dar asa suntem romanii vrem unde este mai ieftin dar ce este mai ieftin nu este si bun, si asa ajungi din ieftin in ieftin sa vezi ca este mai scump decat SCUMPUL.
Am fost ci a3 2.0 tfsi in reprezentanta pentru ca intrerupea cand o fortam si aia au zis ca trebuie schimbata turbina plus alte probleme pe care inca nu le stiu si ca trebuie desfacuta intai cu 150 si ceva de lei pe ora manopera si apoi vor sti exact iar un domn din tg neamt a pus diagnoza si a zis ca e bulita bobina nr3 si aia era, deci poti gasi ciubote de mecanici si la reprezentanta
Si asta este adevarat.
Nu porneste din cauza la turbina? Poate sa nu mai mai tragă, dar cu pornirea nu are legatura
Filtru la schimbat prima dată si degeaba