Martorul asta iti arata ca bujia incandescenta nu e incalzita, trebuie sa astepti sa se stinga si abia apoi trebuie sa dai la automat. Se aprinde de obicei in sezonul rece. Bateria nu cred ca e problema, cat timp incarca si nu moare la semafor e ok, bujiile incandescente s-ar putea sa fie problema, ai si tu grija la pornire sa astepti pana cand se sting toti martorii (in afara de baterie si motor) si abia apoi sa pornesti.
Pai aia e, ca acel bec din bord nu se stinge niciodata. plapaie atat timp cat contactul e pus. chiar si cand pornesc motorul si plec el palpaie in continuare. acum cateva zile am fost la un electrician si mi-a verificat bateria cu un aparat si a zis ca e totul in ordine. in prima faza credea ce undeva un scurt. a zis ca nu ii apare pe aparat nici un consum exagerat si atunci a spus ca bateria produce curent dar o pierde f usor. de cateva zile cand masina sta in garaj i-au borna de + jos si tot am probleme la pornire. de aici tind sa cred ca nu bateria e problema. nu are cum sa piarda curent daca e luata borna jos .
M-am documentat putin si problema s-ar putea sa fie din mai multe cauze. E indicat sa faci o diagnoza cu VAGCOM, ai unul sau mai multe coduri de eroare, poate sa fie bujia incandescenta, poate sa fie pedala de frana, pot sa fie stopurile arse. Cel putin asa am inteles eu din ce am cautat repede pe google. Oricum, diagnoza trebuie facuta.