Ma confrunt cu o problema asemanatoare la un 1.6 TDI, de cativa ani, si nu i-am dat inca de capat. Proprietarul spune ca bulbii de presiune ('senzorii' care aprind becul) sunt de mai multe feluri, iar cele noi sunt proaste. Acum nu stiu ce sa spun... Poti incerca si tu sa schimbi bulbul, daca nu se aprinde becul la relanti sau la turatie mai mare, nu stiu daca ar putea fi probleme cu uleiul.
Schimba bulbul, pastreaza originalul, si daca nu dispare problema, mergi la un mecanic totusi.
Nu fac asta pentru ca daca scot senzorul, nu ma mai avertizeaza de probleme, oricum multumesc mult!
Unde VW-ul vietii am scris eu sa scoti 'senzorul' (bulbul)? Am zis sa-l schimbi!
Verifica nivelul uleiului. Ce tip de ulei ai? Vreun zgomot neobisnuit pe la motor? In general becul ala semnaleaza o avarie mecanica de tip cuzineti, biela, etc.