Nici intr-un caz nu e vorba de ambreiaj. Cand e dus ambreiajul motorul se tureaza, dar masina nu accelereaza.
Daca zici ca benzina vine (desi trebuie sa te asiguri ca vine suficienta), inseamna ca e de la aprindere. Daca ai parcurs mai mult de 15000 km cu aceleasi bujii, cel mai probabil ele sunt de vina. In acest caz nu sta pe ganduri, schimba-le, chiar daca sunt inca bune, nu o sa te mai duca prea mult. Dupa schimbarea bujiilor, daca problema persista verifica fisele si apoi delcoul.
Mai rar intalnita este si problema admisiei de aer, mai rar de la filtru si mai mult de la debitmetru. Pentru a elimina aceasta varianta, incearca sa vezi cum trage motorul daca scoti tubul prin care vine aerul in carburator.
Nu sparge nimic, ia-o pe rand si identifica problema. E greu sa pui diagnostice pe net, dar urmeaza numai sfaturile constructive. Daca schimbi bujiile si nu au fost ele problema, nu ai pierdut nimic, in schimb daca spargi catalizatorul... ai rezolvat-o.
Înlocueste filtru de benzina, care se afla in zona rezervorului, masina nu primeste carburant sufucient. De ce nu mergi la un service, nu se merita sa te chinuesti, mai ales ca afara e destul de frig.
Distributia ar putea sa fie, cureaua.Cred nu stiu sigur, dar daca zici ca se opreste si motorul, chiar nu stiu
Se poate sa fie MAF sensor daca este murdar sau nu citeste bine, poate are nevoie de un tune-up bujii filtre, alea alea. poate sa ai apa in benzina.baga in rezervor o sticluta de HEAT sau cum ii zice prin Ro.deala ca se amesteca cu apa din benzina daca intelegi ce zic.
Daca motorul merge rotund, chiar daca nu are putere, sparge catalizatorul, sau inlocuieste-l(mi-a zis sotu raspunsul, ca este electromecanik auto)
Vezi ca la modele de masini cum ar fi golf-ul soclul este automat din carburator trebuie sa-ti iasa un furtun care duce intr-o electrosupapa care regleaza aerul daca nu ai alta sa o inlocui sa vezi daca e din cauza ei trage-i furtunelul din electrosupapa si vezi ca motorul o sa stea la relanti pe la 1500-2000 de ture.bafta!
Dar ar putea fi si pompa care trimite lichidul spre cilindrul receptor, sau chiar cilindrul receptor, si atunci nu e nevoie sa se demonteze cutia pentru a verifica ambreiajul, si scapi mai repede cu o inlocuire de pompa sau cilindru receptor
Acum masina porneste se chinuie sa stea la relantiu dar daca o accelerez moare motorul
Astazi duc masina in service, am adus mai multi mecanici pe la ea dar niciunul nu m-a rezolvat, sper sa o rezolv la service, oricum, va multumesc pentru raspunsuri
Stanmariusvasile întreabă: