Martorul cu rosu este de presiune ulei, nu nivel.
Ori nu ai ungere, ori se pierde presiunea prin cuzinetii uzati, ori bulbul s-a defectat.
La VW sunt posibile toate variantele.
Nu poti circula asa, ca in lipsa ungerii faci motorul praf in 3 minute pe ceas. Nu o mai porni.
Cheama un mecanic cu manometru de ulei, sa verifice daca e senzorul defect sau motorul chiar nu are ungere. Sau du masina pe platforma, la un service serios.
Am bagat masina pe tester si e senzorul stricat.
Salut.
E posibil să fie pompa de ulei, nu mai funcționează. Martorul de ulei se aprinde și din această cauză, presiunea probabil find insuficientă la vâscozitate (dacă stai cu ea oprită, automat că uleiul începe să se îngroașe puțin și pompa se odihnește, probabil la început pompa de ulei merge, dar după ori merge întrerupt ori nu mai merge). Așa cred.
Daca ar fi pompa si merg asa cu ea ce se poate intampla?
Nimic asa am avut su eu un 1, 4 benzina la fel facea, manca ulei mult, pune i ulei cand nu mai are si aia e, e doar o tigaie
Nu mananca ulei, uleiul e la maxim.
Nu ai ungere suficientă, ceea ce înseamnă că poți strica motorul. Bine că a fost doar senzorul după cum zici.