| Alexiaalee12 a întrebat:

Am un golf 4 care merge in suturi si se opreste motorul in mers. Mi-a pus unul testerul pe ea si mi-a zis ca e clapeta de acceleratie, am schimbat clapeta de acceleratie, la fel mergea. Am mers la mecanic, mi-a zis ca trebuie sa schimb bujiile si fisele, le-a schimbat si la fel mergea. Am schimbat filtru de benzina, bobina si la fel merge. Atunci cand da suturi se aude un ticait in partea stanga a volanului si se aude sub ea ca si cum ar tarasi ceva, dar nu are nimic sub ea care sa taraseasca. Aveti idee ce ar putea fi?

2 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Clapeta de acceleratie trebuie si calibrata din tester.
Intreruperile ar putea fi de la o componenta electrica, cum ar fi senzorul vibrochen sau niste contacte fisurate de pe placa ECU-ului.
Vezi si EGR-ul, ca daca nu culiseaza usor, ramane deschis si strica vacuumul din admisie.

| Ioan-Paul_Ungureanu_1994 a răspuns:

Sper ca ai păstrat clapeta veche(originala), altfel o sa ai bătăi de cap..la golf 4 toate piesele importante/scumpe se curata de obicei.cel mai probabil e un releu de la pompa de combustibil(găsești schema electrica pe google sau grupuri dedicate de Facebook). Cat despre harsaitul de sub volan, fa un control la jocurile rotii din fata stânga...e posibil ca de la smucituri sa se fi dus o bursa sau un pivot și când se blochează roțile ca s-a oprit motorul sa se harsaie mai rău pe drum ca partea dreaptă. Succes