Salut!
Este important sa localizezi cat de cat zona,prin scaderea turatiei motorului si depistarea aproximativa a directiei sunetului.
Defecte si simptome sunt diferite,insa tu spui de batai violente.
Alimentarea este in regula,injectoare,conducte legate etc,o ne-alimentarea a unui cilindru ar crea batai, insa nu violente. eventual, nealimentarea unui cilindru, ar fi dus la sectionarea unui bolt dupa pornirea sa insa si asa motorul ar porni greu, ar fumega in exces..lucru ce ar fi fost cred sesizat si depistat.imediat etc.
Daca bataia apare ca metalica, fier pe fier..implica o diagnosticare mai dificila,fara accesul la partile suspectate a fi cauza.
Posibil ca sa se fi uitat strangerea unui cuzinet,chiar omiterea sa,sau montarea unuia subdimensionat, si astfel aparitia acelei batai,in acest caz defectul este foarte grav,la fel ca cel cu boltul fisurat,trebuie scurs uleiul, data neaparat baia jos cu atentie, nu o fluturati prea mult, si urmarit atent prezenta de resturi metalice, pilitura proaspete etc pe fundul bai de ulei, semn cert ca acolo este cauza..si reverificate toate suruburile.
Incearca sa al actionezi fara contact,pentru al invarti manual,eventual daca ai acces la coroana dintata spre demaror,cu un levier,incerci pas cu pas sa faci o tura,sesizand cand ar aparea un tacanit,lovitura,apoi deplasarea in sens invers,asa poti localiza din aproape in aproape cauza.
Sigur ai exclus,altele auxiliare montate pe motor,juguri,pompe etc si zgomotul nu provine de la atingeri cu ele, derutandu-te mai tare.
Chiar sunt curios, lasa un mesaj, daca ai timp, despre ce ai gasit.
Mult noroc!
Scuze ca nu am raspuns, doar ca l am vandut
i-am spus omului care e treaba, a vazut si el, a zis ca nu il intereseaza ca il vinde mai departe... am zis ok
si asta a fost
mersi mult