Filtre, debitmetru, tampoane motor, fise buji. Pana nu o vede un mecanic nu poate spune sigur ce are. Pot fi n cauze!
Exista riscul sa-mi dea motorul rateu cand e turata? Cum ar fi depasirea unui tir (de exemplu)
Are putin peste 48.000 km la bord, deci motorul abia se desface (e aproape nou)
Da, se poate dar la km astia numai daca nu ai schimbat la timp uleiul sau nu ai mers cu ea in rodaj cum trebuie!
Mergi la service pentru diagnosticare, pentru că nu prea avem cum să ne dăm seama ce are așa.
Poate fi orice, de la o fișe de bujie care nu merge, până la sonda lambda sau un injector.
Mergi cu el la o verificare tehnica.sunt foarte multe cauze pentru a vibra motorul. eventual verifica fixarea motorului pe sasiu si daca nu e prea stransa cureaua ventilatorului.
Schimba benzina. Incearca numai de la Mol o perioada. Eu de peste 11 ani bag numai de la MOL si nu am astfel de probleme.
Nu pot, am contract cu Lukoil, masina e pe persoana juridica.
Din cultura mea generala, ala se schimba la 150.000 km, nu la 50.
M-am dat si eu cu presupusu acu nu stiu ce e ca nu sunt mecanic
Nu-ti mai da tu cu presupusu' daca habar nu ai.
Sunt milioane de oameni care fac asta, vrei si tu sa fi ca ei?
M-am dat cu parerea pentru ca si eu am un logan ce-i drept 1.4 dar cu aceeasi problema si am schmbat filtru de benzina.
Daca afara este rece e posibil ca soclul automat sa nu functioneze iar daca afara nu e rece si tot asa face senzorul de ralanti e dus...
Verifica tampoanele de la motor, sunt slabe si nu atenueaza vibratiile(socurile) motorului.
Stanmariusvasile întreabă: