| daniel_3204 a întrebat:

Am un malaguti f18 motor de kymco dink 150 ( asa vin din fabrica nu l.am pus eu ) si de cand l.am luat consuma cam 8-9% in cel mai bun caz...am schimbat 3-4 carburatoare..nimic i.am facut supapele, alti segmenti, alt piston si nu pot sa imi dau seama ce are ca tot la fel consuma. si mi se pare ca porneste si greu. daca in timp ce dau la automat nu accelez de abia porneste...si am un prieten care are kymco dink 150 motor exact ca al meu si consuma 3-4%
Aveti idee ce as putea sa i fac?

6 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Ai probleme cu pompa de combustibil de aia porneste greu si consumul poate fi din mai multe cauze (filtru de ulei, aer, filtru benzina/motorina, curatarea injectoarelor, schimb de cabluri electrice si bujii) inainte e bine sa treaca prin diagnosticul de la PC si zice care e treaba

| daniel_3204 explică (pentru mgtow):

Nu are filtru de ulei.cel de aer este curat si doar acum porneste mai greu pe vara pornea perfect dar acelasi consum era... buji am schimbat multe, injectoare nu sunt laughing))

| Yamaha123 a răspuns (pentru mgtow):

Ma asta e scuter nu tractor cu motorina filtru de uleilaughing!

| mgtow a răspuns (pentru daniel_3204):

Atunci am incurcat masina cu mopedu laughing

| Roman_Florinel_1956 a răspuns:

Vezi cureaua de la variator patineaza

| daniel_3204 explică (pentru Roman_Florinel_1956):

Nu cred ca este nici cureaua pentru ca fuge destul de bine si are si demaraj bun, cureaua am verificato si e in stare destul de buna happy